عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: خبرنگاران و مطالبه گران هنگام نقد منصفانه، پیشنهاد کارشناسی هم ارایه دهند. به گزارش ایرنا، علی فرهمندپور روز یکشنبه در آیین تکریم از خبرنگاران و اصحاب رسانه دزفول در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افزود: همواره درخصوص وضعیت اخلاقی و شلوغی پارک ساحلی علی کله […]

عصر خوزستان:

فرماندار دزفول: نقد با ارائه پیشنهاد کارشناسی همراه باشد

دزفول-ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: خبرنگاران و مطالبه گران هنگام نقد منصفانه، پیشنهاد کارشناسی هم ارایه دهند.

به گزارش ایرنا، علی فرهمندپور روز یکشنبه در آیین تکریم از خبرنگاران و اصحاب رسانه دزفول در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افزود: همواره درخصوص وضعیت اخلاقی و شلوغی پارک ساحلی علی کله و ورود خودروهای غیربومی در شرایط کرونایی نقدهایی می‌شود ولی انتظار می‌رود این نقدها با پیشنهاد کارشناسی همراه باشند تا بتوان وضعیت را مدیریت کرد.

وی ادامه داد: بوستان ساحلی علی کله دزفول به منظور جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل و در روزهای گذشته ۳۲۰ مورد جریمه ۲ میلیون ریالی برای خودروهای پارک شده در ورودی این بوستان اعمال شد.

فرماندار ویژه دزفول بر لزوم فرهنگ سازی درخصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و افزود: نیازمند همکاری و تعامل خبرنگاران در پیک پنجم کرونا هستیم چراکه آرامش جامعه باید حفظ شود.

وی درخصوص مشکلات آب کشاورزی گفت: کشاورزان دزفول ضمن حضور در فرمانداری مشکلات خود را بیان کردند البته از اسفندماه سال گذشته این ۷موضوع پیش بینی و مقرر شده بود برای رفع این مشکل، کشت تابستانه تعطیل و در عوض حقابه کشت پاییزه داده شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول نیز در این آیین یاد و خاطره شهیدان محمود صارمی و عارفیان و مرحوم سعید مطیع رسول را گرامی داشت و گفت: خبرنگاران نقش مهمی در ارتباطات سازنده با مسوولان و پیشبرد امور و رفع مشکلات دارند.

نادر سعادتی‌فرد ضمن قدردانی از پاسخگویی شبانه روزی مسوولان به خبرنگاران گفت: خبرنگاران در رفع نیازهای جامعه و روحیه مطالبه گری وظیفه خطیری برعهده دارند.

وی افزود: با وجود توسعه تکنولوژی، وظیفه خبرنگاران دشوارتر شده زیرا مردم در فضای مجازی غرق در اخبار مختلف هستند و خبرنگاران باید با درایت خود سطح سواد رسانه‌ای جامعه را بالا ببرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه دزفول نیز در این آیین گفت: خبرنگاران به صورت شبانه روزی برای نیل به اهداف جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند و تعامل خوبی با مسوولان دارند و گزارش های تولیدی آنها قدرت چانه زنی ما را برای جذب اعتبارات بالا می‌برد.

امیر احسانیان اشتغال، مسکن و تولید را دغدغه‌های مهم مردم دزفول دانست و افزود: پس از انتخابات و مشخص شدن اعضای جدید شورا ظرفیت‌های جدیدی در شهرستان ایجاد شده که امیدواریم در سال جهش تولید بتوانیم مطالبات مردمی را برآورده کنیم.

سید باقر موسوی فخر نائب رئیس شورای اسلامی شهر دزفول نیز با قدردانی از تلاش شبانه روزی خبرنگاران برای رفع مشکلات جامعه گفت: نشست‌های مستمری برای تعیین شهردار برگزار و نیروهای مختلفی معرفی شدند؛ این افراد پالایش شده و اکنون چهار گزینه مطرح است تا شهردار انقلابی و جهادی برای شهر انتخاب شود.
یکی از پیشکسوتان  رسانه دزفول نیز در این آیین گفت: در برخی موارد مسئولان پاسخگوی خبرنگاران نیستند در حالیکه  اهمیت کار خبرنگاران بر همه روشن است.
محمد ناصحی افزود: خبرنگاران باید ارزش کار خود را بدانند و به دنبال حاشیه پردازی نباشند و در تولید اخبار، منافع ملی را مد نظر قرار دهند زیرا تخلف در عرصه خبر بهای سنگینی دارد.
وی درخصوص مشکلات خبرنگاران نیز گفت: قطع بیمه خبرنگاران یکی از اقدامات ناشایست دولت روحانی بود زیرا پرداخت حق بیمه خبرنگاران در توان دفاتر نیست.
ناصحی با بیان اینکه دفاتر  خبری در شرایط کرونایی خسارت زیادی دیدند و باید به آنها کمک شود، به شورای شهر توصیه کرد مطبوعات را فراموش نکنند و پیگیر مشکل مسکن آنها باشند.

در این آیین از ۸۶ خبرنگار دزفول قدردانی شد.

منبع: ایرنا