عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – توافقنامه‌ همکاری برای ساماندهی و تمرکز فعالیت‌های کارآفرینی، نوآوری، برنامه‌ریزی و توسعه‌ تجاری‌سازی فناوری بین دانشگاه شهید چمران اهواز و پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت امروز دوشنبه امضا شد. به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، هدف اصلی این توافقنامه که در محل پارک نوآوری […]

عصر خوزستان:

امضای توافقنامه‌ بین دانشگاه چمران اهواز و پارک نوآوری صنعت نفت

اهواز – ایرنا – توافقنامه‌ همکاری برای ساماندهی و تمرکز فعالیت‌های کارآفرینی، نوآوری، برنامه‌ریزی و توسعه‌ تجاری‌سازی فناوری بین دانشگاه شهید چمران اهواز و پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت امروز دوشنبه امضا شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، هدف اصلی این توافقنامه که در محل پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت به امضا رسید، بهسازی، نوسازی، تجهیز و بهره‌برداری از مرکز رشد مشترک پارک فناوری و نوآوری و مرکز رشد صنعت نفت (سیمرغ چهار) و دانشگاه شهید چمران اهواز است.

بر اساس این گزارش از جمله تعهدات پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز، تامین منابع مالی مورد نیاز برای بهسازی، نوسازی و تجهیز مرکز نوآوری، ارائه‌ تسهیلات به شرکت‌ها، واحدها و موسسه های مستقر در مرکز رشد مشترک، ارائه‌ بسته‌های حمایتی با هماهنگی مرکز نوآوری مشترک به شرکت‌ها و واحدهای فناور است.

در این توافقنامه دانشگاه شهید چمران اهواز متعهد به تامین مکان مورد نیاز مرکز رشد مشترک در این دانشگاه است و پذیرش و استقرار شرکت‌ها و واحدهای فناور نوپا (استارت‌آپ‌ها) در مرکز نوآوری مشترک طبق آیین‌نامه‌ دانشگاه انجام می‌شود.

پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت با حمایت وزارت نفت و با هدف توسعه فناوری‌ها و گسترش همکاری‌های سازنده میان نقش‌آفرینان زیست‌بوم نوآوری و فناوری مرتبط با این صنعت ایجاد شده است.

منبع: ایرنا