عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: محل یک هیات عزاداری در اهواز در آستانه ماه محرم، با کمک یک خیر خوزستانی به مرکز واکسیناسیون تبدیل شد. به گزارش ایرنا امراله مردانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: اقبال حمید، از خیرین مطرح خوزستانی در آستانه ماه محرم، هیات […]

عصر خوزستان:

خیر خوزستانی محل هیات‌عزاداری در اهواز رابه مرکز واکسیناسیون تبدیل کرد

اهواز – ایرنا – رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: محل یک هیات عزاداری در اهواز در آستانه ماه محرم، با کمک یک خیر خوزستانی به مرکز واکسیناسیون تبدیل شد.

به گزارش ایرنا امراله مردانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: اقبال حمید، از خیرین مطرح خوزستانی در آستانه ماه محرم، هیات عزاداری منتسب به خود در منطقه زیتون کارمندی اهواز را به مدت ۲ ماه در اختیار مرکز بهداشت شرق اهواز برای انجام واکسیناسیون گروه‌های مختلف سنی قرار داد.

وی افزود: همچنین با کمک این خیر خوزستانی ۲ دستگاه آمبولانس نیز برای نمونه گیری و تست کرونا در محوطه ستادی مرکز بهداشت شرق اهواز مستقر خواهد شد.

دبیر شورای سلامت اهواز این حرکت خداپسندانه و خیرخواهانه را در راستای زنده نگهداشتن راه اهل بیت(ع) و سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) دانست و از این خیر خوزستانی تقدیر کرد.

این خیر خوزستانی بارها در برخی حوزه ها از جمله سیلاب خوزستان، احداث مقبره شهدای گمنام بستان، اهدای لباس ایمنی به آتش نشانان شهرداری اهواز و دیگر موارد خیرخواهانه اقدام کرده بود.

تاکنون بیش از ۱۷۰ هزار دز واکسن در منطقه شرق اهواز تزریق شده است.

هم اکنون ۱۷ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

منبع: ایرنا