عصر خوزستان: اندیمشک – ایرنا – پرچم عزای حضرت سیدالشهدا (ع) به مناسبت آغاز ماه محرم شامگاه یکشنبه با حضور مردم و مسئولان اندیمشک در میدان مرکزی این شهر به اهتزاز درآمد. به گزارش ایرنا در این آیین که جمع زیادی از اقشار مختلف مردم حضور داشتند شرکت کنندگان در فضایی معنوی با سینه زنی […]

عصر خوزستان:

پرچم عزای سیدالشهدا (ع) در اندیمشک به اهتزاز درآمد

اندیمشک – ایرنا – پرچم عزای حضرت سیدالشهدا (ع) به مناسبت آغاز ماه محرم شامگاه یکشنبه با حضور مردم و مسئولان اندیمشک در میدان مرکزی این شهر به اهتزاز درآمد.

به گزارش ایرنا در این آیین که جمع زیادی از اقشار مختلف مردم حضور داشتند شرکت کنندگان در فضایی معنوی با سینه زنی و مداحی به سوگواری پرداختند. 
امام جمعه اندیمشک نیز در این آیین در سخنانی گفت:راه و مسیر حضرت امام حسین (ع) مربوط به همه انسان ها است و هرکس حسینی باشد از این مکتب و دانشگاه به سعادت می رسد.
حجت الاسلام سیدکمال موسوی غیرت ، شهامت ، مردانگی و سایر ویژگی های ارزشمند را از نمونه های بارز این مکتب و قیام عاشورا عنوان کرد.
وی اظهار داشت:پیام کربلا ، پیام‌نور است که بشریت را از تاریکی به سمت نور هدایت می کند و این پیام ، پیام قرآن است.
امام جمعه اندیمشک تاکید کرد: امام حسین علیه السلام معلم آزادی، عزت و آزادگی است که مسیر واقعی سعادت و کمال را به انسان ها نشان داد.
وی افزود:ایام محرم فرصت ارزشمندی برای گره زدن بیشتر دل ها با امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) است. در این دهه باید ضمن برگزاری برنامه های معرفت افزایی، قرائت مستمر زیارت عاشورا بیش از همیشه مورد توجه قرار گیرد.

منبع: ایرنا