عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان گفت: توسعه ورزش همگانی با هدف سلامت افراد جامعه بسیار مهم است و در شرایط موجود می توان از بستر فضای مجازی برای تحقق این موضوع بهره برد.    رضا باقری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: […]

عصر خوزستان:

فضای مجازی بستری مناسب برای توسعه ورزش همگانی است

اهواز – ایرنا – رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان گفت: توسعه ورزش همگانی با هدف سلامت افراد جامعه بسیار مهم است و در شرایط موجود می توان از بستر فضای مجازی برای تحقق این موضوع بهره برد.   

رضا باقری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به ورود کرونا و تاثیر آن بر ورزش همگانی می توان با استفاده صحیح از فضای مجازی علاوه بر رونق این ورزش، سلامت افراد جامعه را نیز تضمین کرد.

وی با بیان اینکه خلا رویکرد علمی ‌و یک حرکت جهادی در ورزش همگانی استان خوزستان احساس می شود افزود: بنا داریم تا پایان سال ارتباط خوبی با ارگان ها و دستگاه های اجرایی مرتبط با ورزش همگانی برقرار کنیم تا از ابتدای سال آینده شورای ورزش همگانی خوزستان را بسیار قوی برگزار کنیم.

رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان گفت: سلامت مردم اولویت ما بوده و معتقدیم که رسانه ها می توانند در این زمینه کمک حال ما باشند. با توجه به اینکه بانوان نقش مهمی در رونق ورزش همگانی دارند لازم است که ورزش بانوان در خوزستان بیشتر رسانه ای شده و در این زمینه فرهنگ سازی خوبی انجام شود.

وی با بیان اینکه ورزش همگانی پایه و اساس ورزش قهرمانی است و باید نگاه ویژه تری به این ورزش شود افزود: در استان خوزستان حدود ۵۰ هزار نفر به طور مستقیم در این رشته فعالیت می کنند که نشان از گسترده بودن این رشته دارد.     

باقری با اشاره به اینکه یکی از برنامه های ما اجرای طرح شهر فعال در راستای توسعه ورزش‌های همگانی است افزود: این طرح برای سلامتی و نشاط مردم در بخش‌های مختلف ورزش ‌های همگانی اجرا می ‌شود.

وی در پایان گفت: اگر به دنبال آن هستیم که نسل امروز و آینده ما سالم باشد باید به ورزش همگانی توجه ویژه ای داشت و این بخش از ورزش را در بین تمام اقشار جامعه گسترش داد.

خوزستان با چهار میلیون و ۷۱۱ هزار نفر جمعیت، ۴۷ هیات ورزشی و بیش از ۳۰۰ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

منبع: ایرنا