عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ۲۹ بیمار کرونایی در یک شبانه روز در خوزستان جان خود را از دست دادند. به گزارش ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان در گفت و گو با سیمای مرکز خوزستان بیان کرد: تا سه روز پیش تعداد روزانه مرگ ناشی از شیوع […]

عصر خوزستان:

مرگ ۲۹ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان

اهواز – ایرنا – رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ۲۹ بیمار کرونایی در یک شبانه روز در خوزستان جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان در گفت و گو با سیمای مرکز خوزستان بیان کرد: تا سه روز پیش تعداد روزانه مرگ ناشی از شیوع کرونا در خوزستان ۱۴ تا ۱۵ نفر، و یک هفته پیش از آن زیر ۱۰ مورد بود اما در ۴۸ ساعت گذشته ۲۱ مورد فوت و در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹ فوتی در استان داشتیم‌.

وی با بیان اینکه این فوتی‌ها زن و مرد، و بیشتر آنها بین ۲۴ تا ۳۷ ساله بودند افزود: برخی افراد زیر ۵۰ سال تصور می‌کنند کرونا نمی‌گیرند و یا به نوع خفیف آن مبتلا می‌شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جنوی شاپور اهواز گفت: ویروس کرونا با کسی شوخی نداشته و به کسی رحم نمی‌کند لذا از شهروندان می‌خواهیم برای حفظ سلامتی خود پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: وضعیت شیوع کرونا در خوزستان افزایشی بوده و هنوز به قله نرسیدیم. استان‌هایی که یک ماه پیش از ما روند صعودی شیوع کرونا در آنها شروع شده بود هنوز به قله نرسیده‌اند.

ابول نژادیان گفت: روند واکسیناسیون باسرعت خوبی در خوزستان در حال انجام بوده و تاکنون بیش از یک میلیون دز واکسن در استان تزریق شده است.

هم اکنون ۱۷ شهرستان در وصعیت قرمز، پنج شهرستان زرد کرونایی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

منبع: ایرنا