عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- امدادگر اورژانس هوایی دزفول با وجود جراحی و پای آسیب دیده همچنان در ماموریت هوایی شرکت کرده و خدمت به مردم را بر استراحت پزشکی ترجیح می‌دهد. پرواز برای رحیم جعفری معنایی دیگر دارد؛ فقط کسب درآمد نیست که اگر بود با پای آسیب دیده و تازه جراحی شده باز کادر پرواز را […]

عصر خوزستان:

پرواز دوباره امدادگر دزفولی با پای آسیب دیده

دزفول-ایرنا- امدادگر اورژانس هوایی دزفول با وجود جراحی و پای آسیب دیده همچنان در ماموریت هوایی شرکت کرده و خدمت به مردم را بر استراحت پزشکی ترجیح می‌دهد.

پرواز برای رحیم جعفری معنایی دیگر دارد؛ فقط کسب درآمد نیست که اگر بود با پای آسیب دیده و تازه جراحی شده باز کادر پرواز را همراهی نمی‌کرد.

او به تازگی از ناحیه پای راست جراحی داشته ولی همچنان با پای باندپیچی و در حالیکه پزشک برای او استراحت پزشکی تجویز کرده به سمت نقاط سخت گذر دزفول به پرواز در می‌آید.

این امدادگر اورژانس هوایی دزفول در آخرین ماموریت خود به زن باردار و فرزندش کمک کرد تا با تداوم خدمت با پای آسیب دیده عشق را معنا کند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول در این باره می‌گوید: این پرسنل ایثارگر با وجود جراحت پا به منظور جبران کمبود نیروی عملیاتی در اقدامی جهادی و داوطلبانه در این ماموریت حاضر شد.

غلامرضا روان‌پور با اشاره به مرخصی استعلاجی یک ماهه جعفری، حضور این امدادگر دزفولی در ماموریت هوایی را نمونه بارزی از ایثار و ازخود گذشتگی دانست.
این پرسنل اورژانس، ۳۹ ساله است و ۱۲ سال سابقه خدمت دارد؛ او به خبرنگار ایرنا می‌گوید: استخوان پای راستم سال‌ها قبل بر اثر یک ضربه‌ شکست که با وجود مشکلاتی که اخیرا برایم بوجود آمد طبق نظر پزشک معالج، جراحی و مشمول یک ماه مرخصی شدم.
این نیروی جهادگر بعد از اینکه از کمبود نیرو مطلع می‌شود به دلیل اهمیت کار اورژانس، خدمت را به استراحت در خانه ترجیح داده و با وجود پای آتل‌بندی به نجات جان زن باردار می‌شتابد.
اگرچه شرکت در ماموریت برای این نیروی اورژانس هوایی با درد هم همراه است ولی مرهم نهادن بر درد دیگران برای او اولویت دارد.

ایثارگری‌های این چنینی در طول هشت سال دفاع مقدس در دزفول کم نبوده به طوری که مردم این شهر با وجود بمباران رژیم بعث عراق شهر را ترک نکردند و به پاس این ایستادگی چهارم خرداد به عنوان روز مقاومت و پایداری مردم دزفول در تقویم ثبت شد.

منبع: ایرنا