عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- خبرنگاران شهرستان شوش به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی تجلیل شدند. به گزارش خبرنگار ایرنا  نماینده مردم شهرستان‌های شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی در این آیین که عصر چهارشنبه در محل تالار نیایش شوش برگزار شد، خبرنگاران را پل ارتباطی مردم و مسئولان دانست و گفت: خبرنگاران روشن کننده […]

عصر خوزستان:

خبرنگاران شهرستان شوش تجلیل شدند

دزفول-ایرنا- خبرنگاران شهرستان شوش به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا  نماینده مردم شهرستان‌های شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی در این آیین که عصر چهارشنبه در محل تالار نیایش شوش برگزار شد، خبرنگاران را پل ارتباطی مردم و مسئولان دانست و گفت: خبرنگاران روشن کننده راه و آگاهی بخش هستند و مسئولیت حساس و مهم تنویر افکار عمومی را بر عهده دارند.
 محمد کعب عمیر افزود: رسالت خبرنگاران در زمینه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه بسیار مهم است و خبرنگاران باید مواظب باشند در انتقال اخبار و رویدادها دچار لغزش و اشتباه نشوند.
علی سعدی از اصحاب رسانه شهرستان شوش نیز در سخنانی گفت:  یک رسانه و خبرنگار اثرگذار فردی است که با اطلاع رسانی درست به رفع مشکلات جامعه  کمک کند.
وی افزود: اطلاع رسانی خبرنگاران از مسایل و مشکلات جامعه باعث می‌شود مسئولان پیگیر رفع مشکلات شوند.
در این آیین از ۵۰ خبرنگار فعال شهرستان شوش با اهدای هدایایی از سوی نماینده مردم شوش وکرخه در مجلس شورای اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان شوش تجلیل به عمل آمد.
 هفدهم مرداد سال ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید.

به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

منبع: ایرنا