عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی منطقه برای مقابله با کرونا مسولیت دارند و باید تلاش بیشتری در کنترل و مقابله با کرونا داشته باشند. سرهنگ پاسدار شاپور احمدی روز پنجشنبه ، افزود: از مردم انتظار رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌رود ولی منطقی نیست دستگاه‌های اجرایی به […]

عصر خوزستان:

دستگاه‌های اجرایی آبادان تلاش بیشتری برای کنترل کرونا داشته باشند

آبادان – ایرنا – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی منطقه برای مقابله با کرونا مسولیت دارند و باید تلاش بیشتری در کنترل و مقابله با کرونا داشته باشند.

سرهنگ پاسدار شاپور احمدی روز پنجشنبه ، افزود: از مردم انتظار رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌رود ولی منطقی نیست دستگاه‌های اجرایی به مسوولیت‌های اجتماعی خود عمل نکنند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های زیادی در شهرستان آبادان با انبوهی از ثروت و اعتبار در اجرای مسوولیت‌های اجتماعی کوتاهی می‌کنند، ادامه داد: اکنون شهرستان با بحران کرونا مواجه است و سایر دستگاه‌ها با تمام توان باید برای مقابله با این اپیدمی، ستاد کرونا را همراهی کنند.

سرهنگ احمدی بیان کرد: شکست کرونا نیازمند همدلی و هم افزایی بین دستگاهی و همکاری مردم است اما در آبادان دستگاه‌های ثروتمند این هم افزایی را از خود نشان نداده‌اند.

وی خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم محرم شد و گفت: مردم برای ایمن بودن منطقه باید در ایام محرم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا این موج جدید کرونایی را پشت سر بگذاریم.

در حال حاضر ۱۷ شهرستان خوزستان از جمله آبادان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

اکنون بیش از یک میلیون دز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده و این روند همچنان در حال انجام است.

منبع: ایرنا