عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- فرماندار شهرستان‌ گتوند با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان خبرنگار به ویژه صارمی و آوینی گفت: حرفه خبرنگاری از سخت ترین و پیچیده ترین حرفه‌ها در جهان است. به گزارش ایرنا، حسین اسدی پور روز چهارشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران و برخی از ورزشکاران و مربیان ورزشی در سالن اجتماعات فرمانداری گتوند […]

عصر خوزستان:

فرماندار گتوند: خبرنگاری از دشوارترین و پیچیده‌ترین حرفه‌ها است

دزفول-ایرنا- فرماندار شهرستان‌ گتوند با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان خبرنگار به ویژه صارمی و آوینی گفت: حرفه خبرنگاری از سخت ترین و پیچیده ترین حرفه‌ها در جهان است.

به گزارش ایرنا، حسین اسدی پور روز چهارشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران و برخی از ورزشکاران و مربیان ورزشی در سالن اجتماعات فرمانداری گتوند افزود: خبرنگاران همیشه در معرض حوادث خطرناک هستند و در سراسر جهان کشته، زندانی و شهید داده‌اند.

وی ادامه داد: خبرنگاران باید در همه زمینه‌ها اطلاعات کافی داشته باشند تا بتوانند اخبار حوزه‌های مختلف را پوشش و انعکاس دهند.

فرماندار گتوند گفت: خبرنگاران در جنگ‌های بین المللی نیز حضوری فعال داشته‌اند که شهیدان صارمی و آوینی از جمله شهدای خبرنگار ایران هستند.

اسدی‌پور با بیان اینکه خبرنگاران همیشه در خط مقدم هستند، افزود: این قشر در کنار مردم و مسوولان هستند و اخبار را به خوبی انعکاس می‌دهند که لازم است از زحمات خبرنگاران شهرستان‌ گتوند تشکر و قدردانی کنم.

وی با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۰ سالی متفاوت برای شهرستان گتوند است، گفت: امسال در حوزه های راهسازی، گردشگری، آب آشامیدنی و کشاورزی برنامه هایی داریم و با اعتبار در نظر گرفته شده اقدامات خوبی در این حوزه‌ها انجام می‌شود.

ورزشکاران گتوند در سطح ملی و جهانی خوش درخشیدند

فرماندار گتوند با بیان اینکه ورزشکاران شهرستان‌ گتوند به خوبی عمل کردند، گفت: امین میرزا زاده به عنوان نماینده این شهرستان در المپیک توکیو انتظارات را برآورده کرد و امید است در رقابت های بعدی همانند گذشته نماینده ای شایسته و با اخلاق باشد.

وی به موفقیت فرهاد ابراهیمی عضو تیم ملی فوتسال و باشگاه پاس تهران و تیم فوتسال کشاورز گتوند نماینده خوزستان در مسابقات کشوری اشاره کرد و ادامه داد: نبود اسپانسر مالی ثابت برای ورزشکاران و تیم‌های ورزشی به معضلی برای این قشر تبدیل شده و حتما از ظرفیت شرکت‌ها و بانک‌ها در این زمینه استفاده خواهیم کرد تا برای مسابقات دغدغه نداشته باشند.

اسدی پور به حمایت شرکت لاستیک خوزستان از تیم فوتسال کشاورز گتوند اشاره کرد و گفت: مدیرعامل لاستیک خوزستان، شرکتی ورشکسته را خریداری و مشکلات آن را رفع کرد؛ این شرکت در حال حاضر با ظرفیت بالا در حال تولید است.

وی افزود: مدیرعامل شرکت لاستیک خوزستان علاوه بر تولید در زمینه های مختلف حضوری فعال دارد که از حمایت ها و پشتیبانی وی تشکر و قدردانی می‌کنم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر شهدای خبرنگار گفت: شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا سال ۱۳۷۷ به ‌عنوان نماینده خبرگزاری در شهر مزار شریف افغانستان مشغول فعالیت بود که با حمله گروهک تروریستی طالبان به همراه دیپلمات‌های ایران به شهادت رسید و شورای فرهنگ عمومی ۱۷ مرداد ماه را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرد.

حمید بهداروندی ضمن قدردانی از فعالیت خبرنگاران افزود: خبرنگاران اخبار را مستند و با ذکر منبع منتشر کنند تا برای آنها مشکل ایجاد نشود.

وی افزود: رفع مشکلات خبرنگاران اولویت دارد و تلاش بر این است تا مشکلات آنها کمتر و رفع شوند.

پاسخگویی مسوولان و رسیدگی به مطالبات خبرنگاران، حمایت مالی ورزشکاران، مربیان و تیم‌های ورزشی و رفع مشکلات ورزش شهرستان‌گتوند از جمله مسایل مطرح شده از سوی خبرنگاران، ورزشکاران و مربیان ورزشی در این آیین بود.

به گزارش ایرنا، در پایان این آیین از خبرنگاران، امین میرزا زاده نماینده ایران در المپیک توکیو، فرهادابراهیمی عضو تیم ملی فوتسال و تیم پاس تهران، کادر فنی، مربیان و بازیکنان فرهنگی ورزشی کشاورز گتوند و باشگاه فوتسال بانوان گتوند با اهدای لوح سپاس تجلیل شدند.

منبع: ایرنا