عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – ۶۶ دستگاه ماینر در خرمشهر و ۱۴ دستگاه در آبادان توسط ماموران انتظامی کشف شدند. به گزارش ایرنا از سایت پلیس، سرهنگ مختار حیدری معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان روز پنجشنبه از کشف ۶۶ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در خرمشهر خبر داد و گفت: این […]

عصر خوزستان:

۸۰ دستگاه ماینر قاچاق در خرمشهر و آبادان کشف شد

آبادان – ایرنا – ۶۶ دستگاه ماینر در خرمشهر و ۱۴ دستگاه در آبادان توسط ماموران انتظامی کشف شدند.

به گزارش ایرنا از سایت پلیس، سرهنگ مختار حیدری معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان روز پنجشنبه از کشف ۶۶ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در خرمشهر خبر داد و گفت: این ماینرها در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی اشراف اطلاعاتی از فعالیت غیرقانونی مبنی بر تولید ارز دیجیتال در یک واحد مسکونی در حوزه استحفاظی شهرستان خرمشهر کشف شدند.

وی افزود: ماموران پلیس یک متهم را در این رابطه دستگیر کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان نیز گفت: ۱۴ دستگاه تولید ارز دیجیتال (ماینر) در یکی از محله‌های این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسین زلقی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه ابوشانک آبادان با اشراف اطلاعاتی، از فعالیت غیرقانونی فردی در استخراج ارز دیجیتال در یک واحد مسکونی مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع و هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از منزل یاد شده ۱۴ دستگاه تولید ارز دیجیتال (ماینر) قاچاق را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: کارشناسان ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده را بیش از سه میلیارد ریال برآورد کردند.

وی افزود: یک متهم نیز در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شد.

منبع: ایرنا