عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: سپاه و بسیج با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب با طرح شهید سلیمانی بار دیگر برای قطع زنجیره انتشار کرونا و خدمت به مردم خوزستان اجرا می‌شود. به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز پنجشنبه با اشاره به آمادگی تمام مجموعه […]

عصر خوزستان:

اجرای دوباره طرح شهید سلیمانی برای مهار موج پنجم کرونا در خوزستان

اهواز – ایرنا – فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: سپاه و بسیج با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب با طرح شهید سلیمانی بار دیگر برای قطع زنجیره انتشار کرونا و خدمت به مردم خوزستان اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز پنجشنبه با اشاره به آمادگی تمام مجموعه سپاه استان خوزستان برای مقابله با موج پنجم کرونا افزود: پس از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، سپاه خوزستان با تمامی امکانات و ظرفیت نیروهای بسیج، آماده خدمت رسانی به مردم و مسئولان در موج جدید کرونا است.

وی اظهار امیدواری کرد بار دیگر سپاه خوزستان برای قطع زنجیره ویروس و بهبودی بیمارانی که در اثر کرونا آسیب دیدند، قدم های موثری بردارد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد: طرح شهید سلیمانی یکی از طرح‌های موفق برای مهار کرونا بود که در خوزستان تعداد زیادی از نیروهای بسیجی برای این طرح آموزش دیدند و در ماه‌های گذشته تلاش‌های زیادی برای خدمت رسانی به مردم در قالب این طرح انجام دادند.

وی افزود: در بخش‌های رهگیری، حمایتی و مراقبتی در طرح اصلی شهید سلیمانی برای خدمت به مردم استان تلاش‌های فراوانی صورت گرفت.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: سازماندهی و انسجام بخشی گروه‌های آموزش دیده با فرمایشات فرمانده کل قوا آغاز شده و به زودی سپاه استان با طرح شهید سلیمانی با ظرفیت‌های بیشتری پای کار می‌آید.

وی با بیان اینکه مجموعه‌های بسیج در کنار نیروهای بهداشت و درمان خواهند بود، افزود: تعدادی از نیروهای بسیج و سپاه نیز در حوزه واکسیناسیون در ۲ مرکز تزریق واکسن در اهواز پای کار آمده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: کمک‌های مومنانه نیز همچنان در حال جمع‌آوری و توزیع در مناطق کم برخوردار و بین افراد آسیب دیده از کرونا ادامه دارد.

وی یادآور شد: پاسداران و بسیجیان در مجموعه سپاه استان آماده خدمت و جانفشانی بوده و امید است به همت تمامی مجموعه های استان، هر چه سریعتر با کمک بهداشت و درمان، این ویروس منحوس را مهار کنیم.

در حال حاضر ۱۷ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

میزان تزریق واکسن در خوزستان از یک میلیون دز عبور کرد و این روند همچنان در شهرهای استان در حال انجام است.

منبع: ایرنا