عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – استاندار خوزستان در جریان بازدید از هیات ابوالفضل العباس(ع) واقع در محله زیتون اهواز گفت: تبدیل این هیات عزاداری به مرکز واکسیناسیون الگویی بی‌نظیر است.  به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز جمعه در این بازدید ضمن تاکید بر تسریع روند واکسیناسیون افراد واجد شرایط، از عملکرد خوب مجموعه […]

عصر خوزستان:

استاندار: تبدیل هیات به مرکز واکسیناسیون در خوزستان الگویی بی‌نظیر است

اهواز – ایرنا – استاندار خوزستان در جریان بازدید از هیات ابوالفضل العباس(ع) واقع در محله زیتون اهواز گفت: تبدیل این هیات عزاداری به مرکز واکسیناسیون الگویی بی‌نظیر است.

 به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز جمعه در این بازدید ضمن تاکید بر تسریع روند واکسیناسیون افراد واجد شرایط، از عملکرد خوب مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قدردانی کرد.

وی همچنین ضمن گفت و گو با مسوولان و دست‌اندرکاران هیات ابوالفضل العباس (ع) که به مرکز واکسیناسیون تبدیل شده، در جریان مسائل و موضوعات مربوط به واکسیناسیون و خدمات دهی به مراجعین قرار گرفت.

استاندار خوزستان خطاب به مسئول این هیات عزاداری گفت: اینکه انسان از رو شوق و عشق کاری کند که مردم را نجات دهد بی نظیر است و من وظیفه خود می دانم که از این اقدام خداپسندانه تشکر کنم.

وی با بیان اینکه اجر این کار خیرخواهانه نزد ائمه اطهار (ع) کمتر از برگزاری دسته جات عزاداری نیست، افزود: این کار فرهنگی و آموزشی در شرایط بحران کرونا، بی نظیر بوده و باید به عنوان یک الگو برای سراسر استان و کشور باشد.

سلیمانی دشتکی گفت: برگزاری مراسم عزاداری به منظور مدیریت هرچه سریعتر کرونا باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه شرایط کرونایی استان مساعد نیست و کادر درمان به شدت تحت فشار هستند، افزود: میزان فوتی‌های روزانه استان تا چند هفته گذشته بسیار پایین بود اما اکنون در موج جدید بیماری روزانه تا ۳۰ فوتی داریم و آمار بستری‌های ما بالای ۲ هزار نفر است.

استاندار خوزستان اظهارداشت: مردم باید مراقب باشند زیرا این ویروس سرعت نفوذ بالاتری دارد و پیر و جوان نمی‌شناسد؛ قبلا اکثر فوتی ها پیر بودند ولی اکنون جوان‌ها درگیر می‌شوند که نشانه خطر است.

در این بازدید سلیمانی دشتکی با اهدای تندیس و لوح تقدیر از  اقبال حمید، بانی این مرکز واکسیناسیون تجلیل کرد. 

منبع: ایرنا