عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: این کمیته به منظور بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه‌ها، از مقالات علمی و پژوهشی برای حل مساله این نهاد حمایت می‌کند. جمال شیبه، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی( ره) خوزستان به منظور مساله‌یابی […]

عصر خوزستان:

حمایت کمیته امدادامام خوزستان از مقالات علمی برای حل مسایل این نهاد

اهواز – ایرنا – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: این کمیته به منظور بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه‌ها، از مقالات علمی و پژوهشی برای حل مساله این نهاد حمایت می‌کند.

جمال شیبه، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی( ره) خوزستان به منظور مساله‌یابی و حل مسایل این نهاد حمایتی، از آثار علمی اساتید‏‏، دانشجویان و محققان در قالب پایان نامه مقطع دکتری‏‏ و کارشناسی ارشد، مقالات علمی‏ ‏- پژوهشی استقبال و حمایت می‌کند.
وی افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مدیریت برنامه‌ریزی و پژوهش این کمیته به شماره ۳۳۳۶۶۰۲۰-۰۶۱۱ تماس  حاصل کنند.

شیبه ادامه داد: استفاده از راهکارهای علمی برای حل مسایل این نهاد حمایتی می‌تواند اثرات مفیدی را در کاهش مشکلات مددجویان و خدمات رسانی به این قشر داشته باشد؛ امید است قشر فرهیخته خوزستان نهایت همکاری را با این کمیته داشته باشند.

در خوزستان ۱۳۰ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

منبع: ایرنا