عصر خوزستان: اهواز-ایرنا-مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک با تاکید بر لزوم رعایت بیشتر اصول بهداشتی گفت: تاکنون ۵۶ هزار و ۵۰۰ نفر در اندیمشک واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. به گزارش ایرنا فریدون کاظمی شامگاه جمعه در نشست ستاد کرونای اندیمشک با تشریح وضعیت بیماران در این شهرستان افزود: واکسیناسیون در شهرستان با […]

عصر خوزستان:

۵۶ هزار و ۵۰۰ نفر در اندیمشک واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

اهواز-ایرنا-مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک با تاکید بر لزوم رعایت بیشتر اصول بهداشتی گفت: تاکنون ۵۶ هزار و ۵۰۰ نفر در اندیمشک واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش ایرنا فریدون کاظمی شامگاه جمعه در نشست ستاد کرونای اندیمشک با تشریح وضعیت بیماران در این شهرستان افزود: واکسیناسیون در شهرستان با سرعت بیشتری در حال انجام است.

وی بیان کرد: افراد بالای ۳۸ سال سن برای دریافت واکسن فراخوان شده اند که لازم است شهروندان در این رده سنی سریعتر اقدام کنند.

کاظمی تاکید کرد: با توجه به خاصیت تهاجمی بالای نوع جدید کرونا استفاده از ماسک در تجمع ها نقش مهمی در کاهش زنجیره انتقال دارد.

وی با بیان اینکه استقاده از ظرفیت کلینک های خصوصی را در برنامه قرار دادیم، افزود: برای بالا بردن آمادگی، کلینک کوی لور مهیا شده و ۱۵ تخت هم آماده شده است تا درصورت ورود به پیک سخت این بیماری به لحاظ امکانات مشکل خاصی نداشته باشیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: بالاترین پوشش واکسیناسیون در رده سنی ۷۰ ،۷۴ و ۷۹ سال به بالا است که ۱۰۰ درصد واکسیناسیون برای این رده انجام شده است.

وی افزود: مشارکت بیشتر رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال نسبت به سایر رده های سنی لازم است و انتظار میرود در اسرع وقت برای واکسیناسیون اقدام نمایند.

کاظمی بیان کرد: تمهیدات ستا کرونا در شهرستان برای پوشش ایمنی شهروندان با دقت و سرعت در حال انجام است ضمن اینکه طرح شهید سلیمانی در شرایط کرونایی بسیار خوب اجرا شد.

منبع: ایرنا