عصر خوزستان: اندیمشک – ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به حضور سپاه در کنار مردم برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا گفت:به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و کمک به قطع زنجیره انتقال این بیماری ، نیروهای بسیج اندیمشک با همه توان وارد میدان شده اند. به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار […]

عصر خوزستان:

آمادگی نیروهای بسیج اندیمشک برای کمک به قطع زنجیره کرونا

اندیمشک – ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به حضور سپاه در کنار مردم برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا گفت:به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و کمک به قطع زنجیره انتقال این بیماری ، نیروهای بسیج اندیمشک با همه توان وارد میدان شده اند.

به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار احسان کریم‌پور روز یکشنبه در نشست هماهنگی مرحله جدید طرح شهید سلیمانی در حسینیه ثارالله اندیمشک افزود: در طرح شهید سلیمانی، هر پایگاه مقاومت بسیج به عنوان یک پایگاه بهداشت محله معرفی شده و نیروهای بسیج در قالب تیم‌های نظارتی، حمایتی و رهگیری بیماری به‌ کارگرفته می شوند.

وی با تشریح جزئیات اقدامات مجموعه بسیج در طرح شهید سلیمانی بیان کرد:در راستای این طرح ظرفیت‌های مجموعه بسیج همچنین سالن های ورزشی در اختیار طرح واکسیناسیون قرار می‌گیرد، بسیج اصناف نیز با نظارت بر بازار به اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت کمک کرده و بسیج محلات هم به بیماریابی در سطح محلات می‌پردازد.

وی اولویت رهگیری و شناسایی بیماران را برای افراد خانواده فرد بیمار عنوان کرد و گفت: نیروهای بسیج از خانواده افراد بیمار تست می گیرند و غربالگری کامل به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس انجام می شود.

کریم پور گفت: همچنین از سوی مجموعه سازندگی سپاه، بسته‌های معیشتی میان بیماران و نیازمندان توزیع می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: با توجه به شرایط حساس کنونی برنامه ریزی صورت گرفته برای کنترل شیوع کرونا با شدت و تلاش جهادی بیشتری در اندیمشک ادامه خواهد یافت.

وی از مردم خواست همانطور که در دوران دفاع مقدس، رزمندگان را همراهی کردند، در این جهاد ملی هم وارد عمل شده و با مسوولان همکاری کنند تا از این موج عبور کنیم.

به گفته سرهنگ کریم پور ، مشارکت حداکثری مردم برای قطع زنجیره انتقال ویروس بسیار مهم و ضروری است.

هم اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

منبع: ایرنا