عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: طرح شهید سلیمانی برای کمک به مجموعه بهداشت و درمان خوزستان در مقابله با کرونا، از روز یکشنبه با حضور یک هزار و ۱۵۰ گروه جهادی از سرگرفته شد. به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز یکشنبه در رزمایش طرح شهید سلیمانی در مجموعه […]

عصر خوزستان:

طرح شهید سلیمانی با حضور یک هزار و ۱۵۰ گروه از بسیجیان خوزستان آغاز شد

اهواز – ایرنا – فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: طرح شهید سلیمانی برای کمک به مجموعه بهداشت و درمان خوزستان در مقابله با کرونا، از روز یکشنبه با حضور یک هزار و ۱۵۰ گروه جهادی از سرگرفته شد.

به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز یکشنبه در رزمایش طرح شهید سلیمانی در مجموعه ورزشی شهید جهان آرا اهواز بیان کرد: پیرو تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ورود نیروهای مسلح و بسیج برای کمک رسانی به بیماران کرونایی و همراهی با مجموعه کادر درمان، پنج هزار و ۷۵۰ نفر امروز در قالب یک هزار و ۱۵۰ گروه جهادی تجهیز و آماده اعزام به مناطق مختلف خوزستان شدند.

وی افزود: تمامی بسیجیان ناحیه امام علی (ع) و امام حسین (ع) نیز در سطح شهرستان اهواز سازماندهی و آماده اعزام به مناطق از پیش تعیین شده شده‌اند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: باتوجه به اینکه کمک رسانی به مجموعه کادر درمان در مهار ویروس کرونا تخصصی است در مرحله اول نیروهای آموزش دیده به مناطق اعزام می‌شوند و در مراحل بعدی نیز آموزش‌های تخصصی‌تر به بسیجیان داده می‌شود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی ایستگاه‌های تزریق واکسن کرونا از دیگر اقدامات گروه‌های بسیج در طرح شهید سلیمانی است افزود: اکنون سه مرکز در اهواز، و در سطح خوزستان نیز تیم‌هایی برای کمک به کادر درمان مشغول به فعالیت هستند.

سرتیپ پاسدار شاهوار پور گفت: ۴۰۰ نفر از نیروهای طرح شهید سلیمانی در بخش تزریق واکسن به صورت ۲ نوبته در خوزستان فعالیت می‌کنند که این فعالیت تا پایان کار واکسیناسیون با جدیت ادامه دارد.

وی ادامه داد: خدمت‌رسانی به مردم با شور انقلابی بسیجیان آغاز شده و تا آخرین روزی که کادر درمان به این نیروهای خدمتگزار نیاز داشته باشند، بسیج پای کار است.

گام پنجم طرح سپهبدشهیدحاج قاسم سلیمانی با کمک وزارت بهداشت درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی به واکسیناسیون عمومی اختصاص دارد.

شناسایی بیماران مبتلا، قرنطینه افراد مبتلا و مشکوک به کرونا و همچنین حمایت از خانواده‌های افراد مبتلا از اقداماتی بود که از پارسال در طرح شهید سلیمانی آغاز شد و اکنون بیشترین تمرکز گروه‌های بسیج در این طرح کمک به امر واکسیناسیون عمومی شهروندان است.

منبع: ایرنا