عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان گفت: مردم شادگان در طول همه‌گیری کرونا تاکنون همراهی خوبی داشته‌اند و از آنها می‌خواهیم در تزریق واکسن نیز همکاری بیشتری با شبکه بهداشت و درمان داشته باشند. به گزارش ایرنا سرهنگ صادق منیعات روز یکشنبه در رزمایش طرح شهید سلیمانی بیان کرد: بسیاری […]

عصر خوزستان:

مردم شادگان در تزریق واکسن کرونا همکاری بیشتری داشته باشند

آبادان – ایرنا – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان گفت: مردم شادگان در طول همه‌گیری کرونا تاکنون همراهی خوبی داشته‌اند و از آنها می‌خواهیم در تزریق واکسن نیز همکاری بیشتری با شبکه بهداشت و درمان داشته باشند.

به گزارش ایرنا سرهنگ صادق منیعات روز یکشنبه در رزمایش طرح شهید سلیمانی بیان کرد: بسیاری از افراد از واکسیناسیون استقبال نمی‌کنند و با وجود واکسن، استقبال چندانی از آن نشده که نیاز است با فرهنگ سازی، تولید محتوا، مردم را به انجام واکسن ترغیب کنیم.

وی با اشاره به اینکه کرونای نوع دلتا بر خلاف سویه‌های قبلی در فضای باز نیز قدرت سرایت‌پذیری بالایی دارد، گفت: کسانی که در برابر ویروس کرونا نیز واکسینه شده‌اند هم امکان ابتلا به کرونای دلتا را دارند، اما به طور قطع شدت بیماری‌زایی و مرگ و میر در افراد واکسینه شده بسیار کمتر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان ادامه داد: مدیران نهادهای حمایتی باید افراد زیرپوشش خود را برای بحث واکسیناسیون کرونا ترغیب کنند و نسبت به حفظ سلامت آنان پیگیری بیشتری داشته باشند.

سرهنگ منیعات با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص آرایش دفاعی در برابر  ویروس کرونا، گفت: جهاد ملی و همه جانبه برای مقابله با بیماری کووید۱۹ در شهرستان شادگان ضروری است و همگان باید با تعامل و هم افزایی در این امر مهم مشارکت داشته باشند.

وی افزود: بسیج و سپاه سربازان صدیق ولایت هستند که در همه شرایط گوش به فرمان ولی امر خود و در کنار مردم خدمت می‌کنند در کارنامه خود خدمات ارزنده به بیماران کووید ۱۹ را نیز دارند.

وی بیان کرد: ۵۰ تیم مراقبتی از نیروهای جهادی در شادگان برای همراهی کادر پزشکی اعلام آمادگی کردند که از امروز در کنار زحمتکشان جبهه سلامت همگام خواهند بود.

سرهنگ منیعات با اشاره به برگزاری رزمایش طرح شهید سلیمانی افزود: همچنین امروز ۳۵۰ بسته حمایتی در قالب این رزمایش بین اقشاری که توسط ویروس منحوس کرونا دچار ضرر و زیان شده‌اند توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر و آسیب‌دیده برنامه حمایتی در دستور کار است و امید می‌رود که بتوان آسیبی که به خانواده‌های نیازمند وارد شده تا حدودی جبران شود.

شهرستان شادگان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

منبع: ایرنا