عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: ۵۵ تیم پنج نفره بسیج آبادان در طرح تشدید شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا حضور دارند. به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار شاپور احمدی روز یکشنبه در رزمایش طرح تشدید شهید سلیمانی در ناحیه مقاومت آبادان بیان کرد: تیم‌های سازماندهی شده در مرحله […]

عصر خوزستان:

۵۵ تیم ناحیه مقاومت بسیج آبادان در طرح تشدید شهید سلیمانی حضور دارند

آبادان – ایرنا – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: ۵۵ تیم پنج نفره بسیج آبادان در طرح تشدید شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا حضور دارند.

به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار شاپور احمدی روز یکشنبه در رزمایش طرح تشدید شهید سلیمانی در ناحیه مقاومت آبادان بیان کرد: تیم‌های سازماندهی شده در مرحله اول برای کنترل بیماری کووید ۱۹،عملیات نظارتی و حفاظتی در بازارها و مراکز عبور و مرور و توزیع ماسک را به منظور ایجاد حساسیت در بین مردم در دستور کار دارند.

وی به توزیع ۲۰ هزار ماسک سه لایه بین مردم و  توزیع ۲۵۰ بسته معشتی بین آسیب دیدگان از کرونا در مرحله اول تشدید طرح شهید سلیمانی درآبادان اشاره کرد و گفت:تیم‌های بسیج با حضور در میان موکب‌ها و دسته‌های عزاداری و سینه ‌زنی، نکات و پروتکل‌های بهداشتی را کنترل می‌کنند.

سرهنگ پاسدار احمدی از افتتاح مرکز تجمعی واکسیناسیون بسیج جامع پزشکان آبادان همزمان با اجرای طرح شهید سلیمانی در کنار ناحیه مقاومت بسیج آبادان خبر داد و افزود:در مرحله اول بسیجیان شرکت کننده در طرح واکسینه خواهند شد و پس از آن واکسیناسیون عمومی آغاز خواهد شد.

وی گفت:با رایزنی با دانشگاه علوم پزشکی آبادان کار آموزش بسیجیان برای شرکت در کار واکسیناسیون آغاز و تا چند روز آینده آموزش تزریق واکسن و شرکت نیروهای داوطلب شروع خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان افزود:۱۴ نقطه از سوی سپاه آبادان برای راه‌اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون معرفی شده و پس از تایید دانشگاه علوم پزشکی آبادان واکسیناسیون در این مراکز انجام خواهد شد.

وی افزود: ۷۰۰ نفر از بسیجیان آبادان برای شرکت در طرح تشدید شهید سلیمانی در مقابله با ویروس کرونا اعلام آمادگی کردند که از آنها در مراحل بعدی طرح استفاده خواهد شد.

به گزارش ایرنا معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان در این آیین گفت: بسیجیان چه در شرایط انتخابات و چه در شرایط فعلی و در روزگار مبارزه با کرونا، در کنار مدافعان سلامت حضور فعال دارند.

بیژن ربیعی افزود: شهرستان آبادان به لحاظ فراگیری بیماری کووید ۱۹ در شرایط قرمز و سخت قرار دارد و همگان و به ویژه دستگاه‌های تاثیرگذار باید برای آگاهی بخشی مردم حضوری فعال داشته باشند.

منبع: ایرنا