عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ورود بیمارستان‌های خصوصی به چرخه پذیرش بیماران کرونایی در اهواز از روز سه‌شنبه خبر داد. به گزارش ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده با بیمارستان‌های خصوصی آپادانا، مهر، آریا […]

عصر خوزستان:

ورود بیمارستان‌های خصوصی به چرخه بستری بیماران کرونا در اهواز

اهواز – ایرنا – رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ورود بیمارستان‌های خصوصی به چرخه پذیرش بیماران کرونایی در اهواز از روز سه‌شنبه خبر داد.

به گزارش ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده با بیمارستان‌های خصوصی آپادانا، مهر، آریا و اروند اهواز از امروز ۲۶ مرداد روند بستری بیماران مبتلا به کرونا در این مراکز آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه از این پس افراد با علایم ابتلا به کرونا می‌توانند به این بیمارستان‌های خصوصی نیز مراجعه کنند افزود: علاوه بر این بیمارستان‌ها، بیمارستان شهید منفردنیاکی ارتش در اهواز نیز به چرخه ارایه خدمت به بیماران کرونا اضافه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: این اقدام باعث می‌شود که تا حدودی حجم بالای مراجعه افراد با علایم ابتلا به کرونا، به بیمارستان‌های دولتی کاهش یابد لذا جا دارد از همکاری مسوولان این بیمارستان‌ها تشکر کنم.

وی افزود: متاسفانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حد بسیار پایینی قرار دارد و این موضوع موجب شده تا همچنان روند صعودی بیماران مبتلا به کرونا در خوزستان ادامه داشته باشد.

ابول نژادیان ادامه داد: تمام تلاش ما ایجاد ظرفیت جدید برای بستری بیماران کرونایی است اما از مردم انتظار داریم که با رعایت پروتکل‌ها کمک حال کادر درمان باشند.

هم اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

منبع: ایرنا