عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان گفت:پنج‌هزار و ۷۰۰ بسیجی با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در طرح شهیدسلیمانی استان خوزستان مشارکت دارند. به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوارپور چهارشنبه در بازدید از مراکز تجمیعی واکسیناسیون در آبادان اظهار داشت:نیروهای بسیجی به منظور  کمک رسانی و خدمت […]

عصر خوزستان:

پنج‌هزار و ۷۰۰ بسیجی در طرح شهیدسلیمانی خوزستان مشارکت دارند

آبادان – ایرنا – فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان گفت:پنج‌هزار و ۷۰۰ بسیجی با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در طرح شهیدسلیمانی استان خوزستان مشارکت دارند.

به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوارپور چهارشنبه در بازدید از مراکز تجمیعی واکسیناسیون در آبادان اظهار داشت:نیروهای بسیجی به منظور  کمک رسانی و خدمت در طرح شهید سلیمانی سازماندهی و تعدادی در مراکز واکسیناسیون ،رهگیری بیماران و طرح‌های حمایتی کرونا مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: به منظور کمک به مدافعان سلامت و جلوگیری از گسترش همه گیری و کنترل بیماری کووید ۱۹ طرح شهید سلیمانی در استان خوزستان به صورت ویژه تشدید شده و بر روند اجرای آن نظارت ویژه می‌شود.

سردار شاهوارپور گفت: ۶ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در آبادان فعالیت دارند که یک مرکز آن‌ توسط سپاه پاسداران دایر شده و اداره می‌شود. مجموعه بسیج و بسیج پزشکان به بهترین شکل در روند اجرای این طرح مشارکت داشته و خدمت رسانی می کنند.

وی اظهار داشت:نیروهای سپاه پاسداران در کنار کادر درمان و مدافعان سلامت به بیماران کرونایی خدمت رسانی می کنند.

در حال حاضر ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

منبع: ایرنا