عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ۹۹ درصد هیات های عزاداری و عزاداران امام حسین (ع) در استان در این شرایط سخت کرونایی پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند.  به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد پنجشنبه بعد از نماز ظهر عاشورا در اهواز در محل حسینیه […]

عصر خوزستان:

۹۹درصد هیات های عزاداری در خوزستان پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند

اهواز-ایرنا- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ۹۹ درصد هیات های عزاداری و عزاداران امام حسین (ع) در استان در این شرایط سخت کرونایی پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند.

 به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد پنجشنبه بعد از نماز ظهر عاشورا در اهواز در محل حسینیه ثارالله این شهرستان بیان کرد: تقاضا دارم که در باقی روزهای ایام محرم و ماه صفر و مراسم عزاداری هیات ها و مردم برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا توصیه های بهداشتی  را رعایت کنند و با زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: در روز عاشورا مهمترین بحث بندگی این بود که تمام انبیاء و نمونه بارز آن ها امام حسین (ع) ارتباط خود را با خدای متعال تمرین و تقویت می کردند.

وی گفت: مهم ترین مصداق ارتباط با خدا و بندگی  نماز اول وقت است و  پیام نماز عاشورا این است که متعهد شویم که در شبانه روز نماز خود را اول وقت بخوانیم و باید مقید باشیم به محض شنیدن صدای اذان برای نماز آماده شویم .

بر اساس این گزارش امروز مراسم عزاداری عاشورا در تمامی شهرستان های خوزستان با حضور پر شور عزاداران و هیات های عزاداری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

طبق اعلام ستاد استانی کرونا هیات های عزاداری در استان نمی توانند دسته روی داشته باشند و عزاداری ها باید به صورت محله ای برگزار شود.

منبع: ایرنا