عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – استاندار خوزستان در پیامی یکم شهریور، سالروز تولد حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک را به مدافعان سلامت تبریک گفت. به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی در این پیام آورده است: یکم شهریور، روز پزشک فرصتی است برای تکریم و […]

عصر خوزستان:

استاندار خوزستان روز پزشک را به مدافعان سلامت تبریک گفت

اهواز – ایرنا – استاندار خوزستان در پیامی یکم شهریور، سالروز تولد حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک را به مدافعان سلامت تبریک گفت.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی در این پیام آورده است: یکم شهریور، روز پزشک فرصتی است برای تکریم و تجلیل از پزشکان متعهد و دلسوز و تقدیر از تلاش‌ها و خدمات ارزنده، شبانه روزی و همه جانبه فعالان عرصه درمان، سلامت و بهداشت که همواره با از خود گذشتگی، سلامتی را به مردم ارزانی داشته و به امر سلامت جامعه اهتمام می‌ورزند.

وی در این پیام افزوده است: در دورانی که جهان با شیوع ویروس کرونا روبه رو است، پزشکان، پرستاران و تلاشگران حوزه درمان و سلامت ایثارگرانه پا به میدان گذاشته و در صف اول مبارزه با بیماری ناشی از شیوع این ویروس قرار گرفته و در راستای نجات جان بیماران و حفظ سلامت آحاد جامعه از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

استاندار خوزستان در پیام خود آورده است: بی گمان تلاش‌های بی‌وقفه این عزیزان در پیشگاه خداوند رحمان اجری عظیم و پاداشی بس بزرگ خواهد داشت.

این پیام می‌افزاید: اینجانب روز پزشک را به فعالان حوزه سلامت، به ویژه پزشکان، پرستاران، بهیاران و کادر بهداشت و درمان که این روزها در سطح بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت در راستای خدمات رسانی به بیماران درگیر با ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری تلاش می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامت، تندرستی و سعادت روزافزون همگان را از درگاه حضرت حق مسالت دارم.

از زمان شیوع کرونا تاکنون چند نفر از پزشکان و کادر درمان در خوزستان جان خود را از دست داده‌اند که آخرین آن دکتر منصور کریمی بابا احمدی بود که بر اثر کرونا جان خود را از دست داد.

منبع: ایرنا