عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان باوی گفت: کالاهای تنظیم بازار از طریق مساجد، حسینیه‌ها و هیات‌های مذهبی در شهرستان باوی با توجه به قرار گرفتن در ماه محرم و افزایش استفاده از این کالاها در حال انجام است. به گزارش ایرنا مجید ربانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان […]

عصر خوزستان:

توزیع کالای تنظیم بازار در شهرستان باوی با کمک مساجد و حسینیه‌ها

اهواز – ایرنا – رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان باوی گفت: کالاهای تنظیم بازار از طریق مساجد، حسینیه‌ها و هیات‌های مذهبی در شهرستان باوی با توجه به قرار گرفتن در ماه محرم و افزایش استفاده از این کالاها در حال انجام است.

به گزارش ایرنا مجید ربانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: به مناسبت ماه محرم ۶۵ واحد صنفی و ۴۴ مسجد و حسینیه و هیات مذهبی در شهرستان باوی، با هماهنگی و معرفی نامه از اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، کالاهای تنظیم بازار از جمله برنج، شکر، روغن و مرغ منجمد را توزیع می‌کنند.

 وی افزود: ۱۳ روستای این شهرستان نیز که عاملان خود را برای توزیع کالا معرفی کرده بودند کالای تنظیم بازار را دریافت کردند.
ربانی بیان کرد: از همه دهیاران و شوراهای روستایی باوی درخواست می‌کنیم که در شرایط سخت کرونایی برای جلوگیری از تجمع، عامل توزیع کالای تنظیم بازار را به اداره صمت این شهرستان معرفی کنند تا سهمیه در اختیارشان قرار بگیرد.

طبق اعلام سازمان صمت خوزستان ۶۰۰ تن مرغ و ۲ هزار تن برنج کالای تنظیم بازار در ایام محرم امسال در اختیار استان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا