عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – جمعی از پزشکان مدافع سلامت استان خوزستان روز دوشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان در بیمارستان رازی اهواز مورد تجلیل قرار گرفتند. به گزارش ایرنا در این آیین که به مناسبت روز پزشک برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان […]

عصر خوزستان:

پزشکان مدافع سلامت خوزستان تجلیل شدند

اهواز – ایرنا – جمعی از پزشکان مدافع سلامت استان خوزستان روز دوشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان در بیمارستان رازی اهواز مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا در این آیین که به مناسبت روز پزشک برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اهدای شاخه گل از زحمات پزشکان و مدافعان سلامت تجلیل کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز در سخنانی گفت: پزشکان همواره در تمام صحنه های انقلاب و دوران دفاع مقدس تلاش خستگی ناپذیری از خود به نمایش گذاشته و اینک در شرایط اپیدمی کرونا نیز از ابتدا شاهد حضور فداکارانه پزشکان در کنار دیگر مدافعان سلامت هستیم.

دکتر فرهاد ابول نژادیان افزود: پزشکان با تلاش خالصانه در خط مقدم مبارزه با این ویروس به کمک بیماران شتافتند و همانند هشت سال دفاع مقدس، باخدمت و ایثار، بار دیگر در صحنه تاریخ این سرزمین درخشیدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ضمن تبریک روز پزشک و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت از تلاش ها و خدمات صادقانه این قشر زحمتکش که متعهدانه در راستای ارتقا سلامت جامعه تلاش می کنند، تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: فداکاری‌ جامعه پزشکی و مدافعان سلامت در تمامی دوران به ویژه در اپیدمی کرونا بسیار چشمگیر است و پزشکان در این بحران همواره نجات بخش جان انسان ها بوده اند.

ابول نژادیان از مردم خواست به پاس ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان ، دستورالعمل‌های بهداشتی را به طور ویژه رعایت کنند تا با کاهش جمعیت مبتلایان، کادر بهداشت و درمان بیش از این خسته نشوند.

اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و  پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

منبع: ایرنا