عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – یادواره شهید “سروان مالک رسولی نیک” از شهدای مدافع امنیت نیروی انتظامی روز سه شنبه در شادگان برگزار شد. به گزارش ایرنا فرماندار شادگان در این یادواره در سخنانی از شهدا به عنوان قهرمانان واقعی و همیشه جاوید وطن و مشعل‌ فروزان غیرت، دینداری و آزادگی نام برد و گفت: شهدا […]

عصر خوزستان:

یادواره شهید مدافع امنیت در شادگان برگزار شد

آبادان – ایرنا – یادواره شهید “سروان مالک رسولی نیک” از شهدای مدافع امنیت نیروی انتظامی روز سه شنبه در شادگان برگزار شد.

به گزارش ایرنا فرماندار شادگان در این یادواره در سخنانی از شهدا به عنوان قهرمانان واقعی و همیشه جاوید وطن و مشعل‌ فروزان غیرت، دینداری و آزادگی نام برد و گفت: شهدا پاسداران فرهنگ، دین و انقلاب هستند و در این راه با آگاهی جان خود را تقدیم کردند.

امید صبری پور افزود: شهدای والامقام انتظامی، جان شیرین خویش را در راه تامین آسایش و آرامش مردم فدا کردند و امنیت موجود مرهون فداکاری آن‌هاست.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: تامین کنندگان امنیت پایدار در جمهوری اسلامی در بالاترین سطح ممکن از این ویژگی‌ها برخوردار هستند و نیروی انتظامی پیش قراول در این عرصه است.

وی امنیت و سلامت را ۲ مقوله مهم و توصیه شده در دین عنوان کرد و گفت: امنیت کشور ما در سایه تلاش و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران و در حال حاضر ایثار و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی حاصل شده است.

 صبری‌پور همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر گفت: مزین شدن این هفته به نام دولت، یادآور تلاش مجدانه معلمان ایمان و عمل، شهیدان والامقام، رجایی و باهنر است که همواره الگوی خدمت‌ به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند.

وی اظهار داشت: از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون، همواره وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی از عوامل اصلی و مهم پیشرفت و سرافرازی ایران اسلامی بوده است.

سروان مالک رسولی‌نیک( الهایی) فرمانده پاسگاه خنافره شادگان دوم مرداد ماه سال جاری در جریان تنش آبی خوزستان در تیراندازی اشرار مسلح از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

وی پس از هفته‌ها بستری در بیمارستان در تاسوعای حسینی بر اثر شدت جراحت وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شادگان در ۷۰کیلومتری اهواز قرار دارد.

منبع: ایرنا