عصر خوزستان: آبادان_ ایرنا_ معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: ارایه خدمات شهری و پرداخت حقوق کارگران، اولویت شهرداری خرمشهر باشد. به گزارش ایرنا محمد حیدری روز پنجشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات شهری خرمشهر در محل فرمانداری بیان کرد: نارضایتی شهروندان از نابسامانی وضعیت شهر افزایش یافته لذا شهرداری مکلف به خدمات رسانی مطلوب به شهروندان […]

عصر خوزستان:

فرماندارخرمشهر:ارایه خدمات شهری اولویت کاری شهرداری باشد

آبادان_ ایرنا_ معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: ارایه خدمات شهری و پرداخت حقوق کارگران، اولویت شهرداری خرمشهر باشد.

به گزارش ایرنا محمد حیدری روز پنجشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات شهری خرمشهر در محل فرمانداری بیان کرد: نارضایتی شهروندان از نابسامانی وضعیت شهر افزایش یافته لذا شهرداری مکلف به خدمات رسانی مطلوب به شهروندان است.

وی بر جمع‌آوری اصولی پسماندهای شهری به ویژه پسماند عفونی تاکید کرد و افزود: با توجه به گسترش ویروس کرونا، ضدعفونی سطل‌های زباله و سطح شهر با آب ژاول ضروری است.

فرماندار خرمشهر با تاکید بر جمع‌آوری و نظارت بر تخلیه نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر خرمشهر گفت: شهرداری باید نظارت جدی بر ساخت و ساز در شهر داشته باشد.

حیدری ادامه داد: حقوق کارگران شهرداری خرمشهر و نیز حق بیمه آنها باید به موقع پرداخت شود تا کارگران دغدغه مالی و درمانی نداشته باشند.

وی درباره دریافت عوارض ارزش افزوده از محل آلایندگی نیز گفت: با دریافت عوارض ارزش افزوده علاوه بر پرداخت حقوق کارگران می‌توان بخش عمده ماشین آلات فرسوده شهرداری را نوسازی و بهسازی کرد.

حیدری اضافه کرد:کارشناسی عوارض نوسازی دستگاه‌های اجرایی در خرمشهر برخلاف شهرهای دیگر ۲۷ درصد است و این با قوانین همخوانی ندارد و اداره کل‌ها دستگاه‌های اجرایی زیر بار این میزان عوارض نمی‌روند لذا باید در این خصوص تجدید نظر شود.

وی همچنین بر همکاری شهرداری با اداره امور آبفای خرمشهر تاکید کرد و گفت:مردم از سرریز شدن فاضلاب در برخی معابر خرمشهر خسته شده‌اند و مشکلات این حوزه باید برطرف شود.

منبع: ایرنا