عصر خوزستان: دزفول-ایرنا-مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌گتوند گفت: تمام ظرفیت بخش بستری بیمارستان کارون گتوند به بیماران کرونایی اختصاص یافت. هومن کلانتری پنجشنبه با اشاره به افزایش بیماران کرونایی در شهرستان‌گتوند به خبرنگار ایرنا افزود: برای بستری دیگر بیماران ،بخشی از بیمارستان جدا از بیماران کرونایی در نظر گرفته شده و مشکلی در این خصوص […]

عصر خوزستان:

ظرفیت بخش بستری بیماران کرونایی گتوند افزایش یافت

دزفول-ایرنا-مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌گتوند گفت: تمام ظرفیت بخش بستری بیمارستان کارون گتوند به بیماران کرونایی اختصاص یافت.

هومن کلانتری پنجشنبه با اشاره به افزایش بیماران کرونایی در شهرستان‌گتوند به خبرنگار ایرنا افزود: برای بستری دیگر بیماران ،بخشی از بیمارستان جدا از بیماران کرونایی در نظر گرفته شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی از شهروندان خواست واکسیناسیون را جدی بگیرند و پس از اعلام از سوی شبکه بهداشت و درمان و ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا شهرستان گتوند به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌گتوند با بیان اینکه در حال حاضر واکسن برکت ، سینوفارم چینی و استرازنکای کره ای موجود است، افزود:شهروندان گتوند برای تزریق واکسن به مرکز تجمیعی واقع در مرکز بهداشتی شماره ۱ (جنب اداره آب و فاضلاب شهری) و دیگر شهرها و روستاهای شهرستان به نزدیک ترین مرکز بهداشت منطقه خود مراجعه کنند.

کلانتری ادامه داد:مراکز فوق همه روزه حتی روزهای تعطیل در ۲ نوبت صبح (از ساعت ۸ الی ۱۳) و عصر (۱۷ تا ۲۱) پذیرای شهروندان هستند.

وی گفت:شهروندان برای دز اول باید کارت ملی و برای دز دوم کارت ملی و کارت واکسیناسیون مرحله اول را همراه داشته باشند.

کلانتری در پایان بر رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا، استفاده از ماسک، جلوگیری از برگزاری مراسم و تجمع و خودداری از تردد غیرضروری از سوی شهروندان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا بخش بستری بیماران‌کرونایی بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون گتوند با ظرفیت ۱۲ تخت اسفندماه سال گذشته با بالا رفتن تعداد بیماران کرونایی در این شهرستان راه‌اندازی شد.

اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

منبع: ایرنا