عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرماندار حمیدیه گفت: شرکت مردم در تجمع‌ها بدون رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی باعث نارنجی شدن این شهرستان از لحاظ کرونا شده است. به گزارش ایرنا شاهین هاشمی روز یکشنبه در نشست شهرستانی مدیریت کرونا در محل فرمانداری حمیدیه بیان کرد: با وجود تاکید فراوان و هشدار متعدد برای شرکت نکردن مردم در تجمع‌ها […]

عصر خوزستان:

شرکت در تجمع‌ها عامل نارنجی شدن وضعیت کرونا در حمیدیه اعلام شد

اهواز – ایرنا – فرماندار حمیدیه گفت: شرکت مردم در تجمع‌ها بدون رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی باعث نارنجی شدن این شهرستان از لحاظ کرونا شده است.

به گزارش ایرنا شاهین هاشمی روز یکشنبه در نشست شهرستانی مدیریت کرونا در محل فرمانداری حمیدیه بیان کرد: با وجود تاکید فراوان و هشدار متعدد برای شرکت نکردن مردم در تجمع‌ها و رعایت کردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی، متاسفانه به دلیل رعایت نکردن این هشدارها،آمار مبتلایان به کرونا و فوتی‌ها در این شهرستان افزایش یافته است.

وی با اشاره به شرایط خطرناک کرونا در حمیدیه گفت: همچنان بر شرکت نکردن در تجمع‌های خانوادگی و آیین‌ها، و نیز رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و زدن ماسک تاکید داریم و اصناف و ادارات نیز باید از هرگونه خدمات به افراد بدون ماسک خودداری کنند.
فرماندار حمیدیه با اشاره به لزوم سرعت بخشیدن واکسیناسیون از سوی مسوولان بهداشت این شهرستان ادامه داد: مردم درصورت مشاهده هرگونه علایم کرونا، برای انجام تست و درمان به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند تا از انتشار بیشتر این ویروس در این شهرستان جلوگیری شود.

هاشمی افزود: از اداره صمت و اماکن انتطامی و مرکز بهداشت حمیدیه تقاضا داریم در صورتی که اصناف و یا سایر اماکن عمومی شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند آن محل‌ها را پلمب کنند.

شهرستان حمیدیه در غرب خوزستان و در ۱۰ کیلومتری اهواز قرار دارد؛ حمیدیه از جمله شهرستان های خوزستان است که همواره در شرایط زرد کرونایی قرار داشته که به تازگی وارد وضعیت نارنجی شده است.

هم اکنون۲۰ شهرستان در خوزستان در وضعیت قرمز، سه شهرستان نارنجی و چهار شهرستان در وضعیت زرد کرونا هستند.

منبع: ایرنا