عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – هفت طرح زیربنایی در بخش برق و آبرسانی همچنین ورزشی عصر دوشنبه به مناسبت هفته دولت در آبادان افتتاح شدند. به گزارش ایرنا فرماندار آبادان در آیین افتتاح این طرح ها که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ،طرح های اجرا شده در بخش برق را شامل پروژه ایستگاه تقویت […]

عصر خوزستان:

افتتاح هفت طرح در بخش برق ، آبرسانی و ورزشی در آبادان

آبادان – ایرنا – هفت طرح زیربنایی در بخش برق و آبرسانی همچنین ورزشی عصر دوشنبه به مناسبت هفته دولت در آبادان افتتاح شدند.

به گزارش ایرنا فرماندار آبادان در آیین افتتاح این طرح ها که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ،طرح های اجرا شده در بخش برق را شامل پروژه ایستگاه تقویت شبکه برق با سطح ولتاژ ۱۳۲ کیلو وات و طرح یک bay با سطح ولتاژ ۱۳۲ کیلولت با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

سیدزین العابدین موسوی افزود: تقویت و پایداری شبکه برق فشارقوی و بهبود رینگ شبکه فوق توزیع برق در آبادان همچنین تداوم برق رسانی در پست برق ولیعصر (ع) آبادان از مزایای اجرای این طرح ها می باشند.

وی همچنین با اشاره به افتتاح سه زمین چمن مصنوعی در میدان طیب بلوار ساحلی امام حسین(ع)، روستای سادات و روستای نصار آبادان گفت: برای احداث هر یک از این زمین های چمن مصنوعی ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار آبادان همچنین به بهره برداری از مدول دوم تصفیه خانه آبادان با افزایش ظرفیت ۶۰ هزار مترمکعب اشاره کرد و افزود: با افتتاح این طرح ظرفیت آب آبادان از ۱۲۰ هزار متر مکعب فعلی به ۱۸۰ هزار مترمکعب افزایش یافت.

موسوی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح آبرسانی را ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی همچنین گفت: تاسیسات آب شیرین کن اروندکنار نیز با ظرفیت سه هزار و ۵۰۰ مترمکعب در روز  و پشتیبانی از حدود ۱۰ هزار نفر جمعیت با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال وارد مدار شد.

منبع: ایرنا