عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۰ نفر از ساکنان یک مجتمع در اهواز که دچار آتش‌سوزی شده بود توسط ماموران امداد و نجات این سازمان از میان دود و آتش نجات یافتند. به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از سازمان آتش نشانی و خدمات […]

عصر خوزستان:

نجات ۱۰ نفر از یک حادثه آتش‌سوزی در اهواز

اهواز – ایرنا – رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۰ نفر از ساکنان یک مجتمع در اهواز که دچار آتش‌سوزی شده بود توسط ماموران امداد و نجات این سازمان از میان دود و آتش نجات یافتند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری بیان کرد: ظهر امروز طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه  در خیابان رستگاری جنب پارک ۱۷ شهریور اهواز دچار آتش‌سوزی گسترده شد که برای مهار این آتش سوزی هفت دستگاه آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: آتش‌نشانان با خودرو نردبان ۱۰ نفر از ساکنان ساختمان  را که در میان دود و شعله‌های آتش گرفتار شده بودند به پایین منتقل کرده و نجات دادند.
قنبری با اشاره به اینکه دلیل وقوع این آتش‌سوزی در دست بررسی است بیان کرد: آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه، آتش‌سوزی را در طبقه دوم مهار و از پیشروی آن به واحدهای مسکونی همجوار جلوگیری کردند.

در اهواز ۱۵ ایستگاه آتش نشانی وجود دارد که طبق استاندارد و جمعیت آن باید به ۲۴ ایستگاه افزایش یابد.

منبع: ایرنا