عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت:گام نخست مهرواره سراسری “اوج “با محوریت خدمت مساجد به مردم از روز چهارشنبه در استان آغاز شد. حجت‌الاسلام احسان فرد آقایی روز چهارشنبه ، افزود: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت اوج گیری خدمت رسانی به مردم در […]

عصر خوزستان:

مهرواره اوج با محوریت خدمت مساجد خوزستان به مردم شروع شد

اهواز – ایرنا – معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت:گام نخست مهرواره سراسری “اوج “با محوریت خدمت مساجد به مردم از روز چهارشنبه در استان آغاز شد.

حجت‌الاسلام احسان فرد آقایی روز چهارشنبه ، افزود: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت اوج گیری خدمت رسانی به مردم در زمینه‌های مختلف از جمله مواسات، و خدمات اجتماعی حول محور مساجد، طرح “مهرواره اوج” توسط سازمان تبلیغات اسلامی به سراسر کشوراز جمله خوزستان  ابلاغ شد.  
وی با بیان اینکه دهه پنجم انقلاب دهه نقش آفرینی موثر مساجد در نهضت خدمت رسانی معنوی و اجتماعی به آحاد مردم است بیان کرد:این مهرواره که دارای گام های متعددی است در یک بازه زمانی سه تا چهار ماه، ضمن اینکه مساجد در این مهرواره شرکت خواهند کرد نسبت به حل مسایل و مشکلات محلات خود ورود می‌کنند.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود:همچنین با همت و ظرفیت نمازگزاران مسجد نسبت به حل موضوع های پیش آمده و اهتمام در جهت خدمت رسانی به  مردم به ویژه افراد و خانواده‌های محروم و کم برخوردار مجاور با مسجد و خانواده هایی که نیازمند توجه اقدام خواهد شد.
حجت‌الاسلام فرد آقایی ادامه داد:در گام نخست اجرای این طرح فرهنگی – اجتماعی، از امامان جماعت مساجدی که تمایل دارند در این مهرواره شرکت کنند ثبت‌نام می‌شود و در گام های بعدی نسبت به برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی با موضوع مهارت حل مسایل اجتماعی، برنامه ریزی لازم انجام خواهد گرفت.
وی ابراز امیدواری کرد با همکاری مردم ضمن راهبری و کمک به امامان جماعت مساجد، برای حل مسایل و مشکلات محلات خود با محوریت مساجد، اقدام های مؤثری برای رفع محرومیت‌ها برداشته شود.
وی گفت:اجرای این طرح در راستای شبکه سازی مساجد در نهضت خدمت رسانی معنوی و اجتماعی به مساجد مثمر ثمر خواهد بود.

منبع: ایرنا