عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج‌فارس گفت: همه بیمارستان‌های استان خوزستان می‌توانند با اخذ مجوز از شورای راهبردی ماهشهر، و با داشتن تانکر مخصوص حمل اکسیژن که الزامات ایمنی را دارد، به رایگان اکسیژن مایع مورد نیاز خود را از شرکت فجر انرژی خلیج فارس ماهشهر دریافت کنند. به گزارش […]

عصر خوزستان:

شرکت فجر انرژی خلیج فارس:اکسیژن رایگان به بیمارستان های استان می دهیم

اهواز – ایرنا – مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج‌فارس گفت: همه بیمارستان‌های استان خوزستان می‌توانند با اخذ مجوز از شورای راهبردی ماهشهر، و با داشتن تانکر مخصوص حمل اکسیژن که الزامات ایمنی را دارد، به رایگان اکسیژن مایع مورد نیاز خود را از شرکت فجر انرژی خلیج فارس ماهشهر دریافت کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط‌ عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس، علی زال‌خانی روز چهارشنبه بیان کرد: یکی از بیمارستان‌های خوزستان در این راستا یک محموله ۲۰ تنی اکسیژن مایع را از این شرکت دریافت کرده است.

وی ادامه داد: این شرکت با اتخاذ اقدامات لازم، یک خودرو حمل اکسیژن مایع که متعلق به یک شرکت مستقر در بندرماهشهر بوده را طبق استانداردها و الزامات ایمنی تجهیز کرده و این خودرو هم‌اکنون مشغول به حمل و انتقال اکسیژن مورد نیاز بیمارستان‌های خوزستان است.

مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس گفت: به دلیل خطرات و حساسیت جابه‌جایی و انتقال اکسیژن مایع و با توجه به وجود مخازن این محصول در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، ضروریست برای بارگیری این مایع، الزامات ایمنی لازم توسط خودروی حامل اکسیژن مایع در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به تشدید شیوع ویروس کرونا و نیاز مبرم بیماران کرونایی به اکسیژن گفت: با تلاش و همت کارکنان فجر، ایستگاه بارگیری اکسیژن مایع اردیبهشت‌ امسال در این شرکت راه‌اندازی شد.

شرکت فجر انرژی خلیج‌فارس ماهشهراکسیژن مراکز درمانی کشور را تامین می‌کند

زال خانی ادامه داد: از زمان راه‌اندازی و آغاز به کار این ایستگاه، محموله‌های متعدد اکسیژن مایع به مقاصد مختلف کشور بارگیری شده که تمام آنها برای درمان بیماران کرونایی بوده و ارزش این محموله‌ها بیش از ۲.۹ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس افزود: از این مجموع تعداد ۲ محموله به مقصد بیمارستان‌های شهر مقدس مشهد بوده که وزنی بالغ بر ۳۸ تن داشتند.

به گزارش ایرنا، شرکت فجر انرژی خلیج فارس (پتروشیمی فجر سابق) در سال ۱۳۷۷ با هدف تامین یوتیلیتی مورد نیاز شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر تاسیس شد و به عنوان نخستین شرکت یوتیلیتی متمرکز در کشور در سال ۱۳۸۱ به بهره‌برداری رسید.

منبع: ایرنا