عصر خوزستان: دزفول – ایرنا – سه طرح تعاون شامل مرکز نوآوری و توسعه تعاون شمال خوزستان، سهام کارت و سهم کارت مسکن روز یکشنبه با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در دزفول به بهره برداری رسید. به گزارش ایرنا مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در آیین بهره برداری از […]

عصر خوزستان:

سه طرح تعاون در دزفول بهره برداری شد

دزفول – ایرنا – سه طرح تعاون شامل مرکز نوآوری و توسعه تعاون شمال خوزستان، سهام کارت و سهم کارت مسکن روز یکشنبه با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در دزفول به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در آیین بهره برداری از طرح‌های تعاون در محل مرکز نوآوری و توسعه تعاون شمال خوزستان در دزفول گفت: اقدامات بسیار خوبی در حوزه تعاون در سطح شهرستان دزفول انجام شده است که جای قدردانی دارد.

ارسلان غمگین هدف از فعالیت مراکز نوآوری را هدفمند کردن خلاقیت‌ها برشمرد و افزود: مراکز نوآوری مسولیت‌های خاصی دارند و می‌توانند از طریق شرکت‌های دانش بنیان پلی برای شتاب بخشی به توسعه کشور باشند

وی ادامه داد: مرکز نوآوری و توسعه تعاون دزفول به عنوان مرکز شمال خوزستان فعالیت خود را آغاز می‌کند و یک مرکز نیز در جنوب خوزستان فعال خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان دیگر طرح‌های تعاون شهرستان دزفول شامل سهم کارت مسکن و سهام کارت را از اقدامات بی‌نظیر در سطح کشور دانست و اظهارداشت: این طرح‌ها قابلیت اجرا به صورت کشوری را نیز دارند. 

وی با بیان اینکه پنج شرکت تعاونی در استان خوزستان فعالیت دارد، گفت: پنج حوزه عملکردی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان عملکرد قابل قبولی در یک سال و نیم اخیر داشته‌اند.

غمگین افزود: تعاونی‌های استان خوزستان، مقام‌های برتر کشوری را در این مدت کسب کرده‌اند که نشان می‌دهد فعالیت‌ها به صورت جهادی دنبال می‌شوند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول نیز در این آیین گفت: استفاده از ظرفیت‌های شهرستان دزفول در خود شهرستان همواره مورد تاکید بوده که شرکت تعاونی عام دزفول با اجرای طرح‌های مختلف از جمله سهم کارت مسکن به دنبال تحقق این هدف است.

علی فرهمندپور افزود: یکی از طرح‌هایی که شرکت تعاونی دزفول آن را پیگیری می‌کند، امنیت محلات است که امیدواریم با کمک بسیج، مساجد و خود مردم اجرایی شود.

سید رحمن پژوهیده مدیرعامل شرکت تعاونی عام دزفول نیز در این آیین گفت: سهام کارت تعاونی دزفول به عنوان نخستین سهام کارت کشور در ۱۸ حوزه ارتباطی از جمله واریز سود، ارتباطات و ضمانت به سهام داران شرکت تعاونی دزفول خدمات ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه نخستین سهم کارت مسکن نیز امروز تقدیم سهام دار مربوطه می‌شود، افزود: هر فرد می‌تواند حداقل یک مترمربع برای ساخت مسکن در شرکت تعاونی دزفول سهام با سود مشارکت ۴۰ درصد خریداری کند.

مدیرعامل شرکت تعاونی عام دزفول بیان کرد: این شرکت به ازای هر مترمربع مانند یک واحد مسکونی سند و ضمانت تحویل خریدار می‌دهد ضمن اینکه فرد می‌تواند بعد از تکمیل، تمام واحد مربوطه را خریداری کند.

وی با بیان اینکه شرکت تعاونی عام دزفول در تلاش است سرمایه مردم را به توسعه شهری هدایت کند، افزود: ین شرکت تعاونی چندین شرکت زیرمجموعه دارد و به هیچ وجه یک شرکت ۲ فعالیت انجام نمی‌دهد.

پژوهیده گفت: هر فرد می‌تواند با خرید یک سهام شرکت تعاونی عام دزفول به مبلغ ۱۰ میلیون ریال سهام دار شرکت شود.

منبع: ایرنا