عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری عاملان شهادت ستوان‌یکم” سجاد دالمن” از ماموران انتظامی شهرستان دزفول در اهواز خبر داد. به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمد صالحی یکشنبه اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های مسلحانه باندی و سریالی در شهرستان‌های اهواز، دزفول، شوش، شوشتر و […]

عصر خوزستان:

عاملان شهادت مامور نیروی انتظامی در اهواز دستگیر شدند

اهواز – ایرنا – فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری عاملان شهادت ستوان‌یکم” سجاد دالمن” از ماموران انتظامی شهرستان دزفول در اهواز خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمد صالحی یکشنبه اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های مسلحانه باندی و سریالی در شهرستان‌های اهواز، دزفول، شوش، شوشتر و حمیدیه، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و کار اطلاعاتی، مخفیگاه سرکرده این باند که از سارقان سابقه دار و متواری بود را در منطقه گلدشت اهواز شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد اشاره اعزام شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد:ماموران پلیس در عملیات تعقیب و گریز سارقان را زمین‌گیر و در نهایت سه نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهمان تاکنون به بیش از ۶۰ فقره سرقت موتور، پنج دستگاه خودرو، ۲۵ فقره سرقت احشام و همچنین ۱۰ فقره سرقت مسلحانه احشام در شهرستان دهلران اعتراف کرده اند.

سردار صالحی گفت: متهمان در ادامه تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به ۲ مورد تیراندازی به سمت ماموران گشت پلیس شوش ، تیراندازی به سمت ماموران کلانتری ۱۵ دزفول که منجر به شهادت ستوان‌یکم سجاد دالمن در ۹ مرداد ماه سال جاری شد اعتراف کردند.

وی اظهار داشت: بازسازی اولیه صحنه ارتکاب جرم و تیراندازی به سمت ماموران نیز با حضور سارقان و بازپرس مربوطه انجام شد.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان به سوابق متعدد کیفری سرکرده این باند اشاره کرد و افزود: متهم مورد نظر پس از آزادی از زندان در سال ۹۸ شروع به سرقت‌های مسلحانه کرده و در مناطق حاشیه استان‌های خوزستان و ایلام خود را مخفی می‌کرد که با هوشیاری کارآگاهان پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خوزستان یادآور شد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

منبع: ایرنا