عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر گتوند گفت: یوسف علیدادی با اکثریت آرای شورای شهر گتوند به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد. گودرز شاپوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علیدادی از نیروهای بومی گتوند و از مدیران باسابقه و نمونه شهرستان و استان خوزستان است که در جلسه شورا با اکثریت […]

عصر خوزستان:

شهردار جدید گتوند انتخاب شد

دزفول-ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر گتوند گفت: یوسف علیدادی با اکثریت آرای شورای شهر گتوند به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.

گودرز شاپوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علیدادی از نیروهای بومی گتوند و از مدیران باسابقه و نمونه شهرستان و استان خوزستان است که در جلسه شورا با اکثریت آرا به عنوان شهردار جدید گتوند انتخاب شد.

وی ادامه داد: تحول و نوآوری، بکارگیری سرمایه‌های بومی، ایجاد فضای تفریحی، تعامل و همکاری با شهروندان، گروه‌ها و مسوولان شهرستانی، استانی و کشوری، جذب اعتبارات، رفع محرومیت، توسعه و پیشرفت و رفع مشکلات و کارهای عقب مانده در سال‌های گذشته از جمله موضوعاتی است که شهردار جدید باید آنها را در اولویت کاری خود قرار دهد.

رییس شورای اسلامی شهر گتوند گفت: امید است شهردار جدید و بومی گتوند با همکاری و تعامل با فرماندار و مجموعه فرمانداری، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مسوولان ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی و مردم در جهت رفع مشکلات و توسعه شهر و شهرستان گام بردارد تا رضایتمندی شهروندان کسب شود.

به گزارش ایرنا، یوسف علیدادی دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت برنامه ریزی آموزشی است.

عضو سابق هسته مرکزی هیات نظارت در حوزه انتخابیه شهرستان‌ گتوند، ۲۸ سال سابقه در آموزش و پرورش، پنج سال به عنوان رییس آموزش و پرورش گتوند، مدیر نمونه استانی، کسب چهار سال متوالی رتبه نخست و برتر آموزشی استان خوزستان توسط آموزش و پرورش گتوند، کسب رتبه نخست قبولی دانش آموزان گتوند در کنکور در خوزستان و احداث و تجهیز چندین فضای آموزشی با همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی از جمله سوابق علیدادی هستند.

به گزارش ایرنا، صدیقه میری شهردار سابق گتوند بود که شورای جدید قصد ادامه همکاری با وی را نداشتند و چهاردهم مرداد وحید سرداری را تا انتصاب شهردار جدید به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند.

تجهیز و راه اندازی ناوگان حمل و نقل شهری، ساماندهی بازارچه شهرداری و دستفروشان، ساماندهی، نگهداری و رسیدگی به وضعیت آرامگاه قیصر امین‌پور، جابجایی محل دفن غیراصولی و غیربهداشتی زباله‌ها، زیباسازی شهر، راه اندازی پایانه مسافربری و توقفگاه ماشین آلات سنگین، ساماندهی و تجهیز شهربازی و پارک گلستان گتوند، احداث پارک بانوان، نشست با شهروندان و ارایه گزارش عملکرد، رفع مشکلات طرح جامع، ساخت و سازها و تکمیل طرح‌های نیمه تمام و بلاتکلیف شهرداری از جمله مطالبات مهم مردم شهر از شورای ششم و شهرداری گتوند است.

شهر گتوند به عنوان‌ مرکز شهرستان بیش از ۲۶ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا