عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش شهرستان دزفول با اشاره به مرحله نخست واکسیناسیون فرهنگیان این شهرستان گفت: تاکنون پنج هزار فرهنگی در شهرستان دزفول علیه کرونا واکسینه شده‌اند. به گزارش ایرنا رضا محمدی خباز روز سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش دزفول در سالن اجتماعات پژوهش‌سرای فرهیختگان این شهرستان افزود: فرهنگیان […]

عصر خوزستان:

پنج هزار فرهنگی در دزفول علیه کرونا واکسینه شدند

دزفول- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش شهرستان دزفول با اشاره به مرحله نخست واکسیناسیون فرهنگیان این شهرستان گفت: تاکنون پنج هزار فرهنگی در شهرستان دزفول علیه کرونا واکسینه شده‌اند.

به گزارش ایرنا رضا محمدی خباز روز سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش دزفول در سالن اجتماعات پژوهش‌سرای فرهیختگان این شهرستان افزود: فرهنگیان رسمی، حق التدریس، پیمانی، سرباز معلم، دانشجو معلم و نیروهای آزاد مدارس غیردولتی و مراکز آموزش علمی آزاد دزفول در مرحله نخست، واکسن کرونا را دریافت کردند و تزریق مرحله دوم نیز در حال انجام است.

وی به ایجاد ۲۴ کلاس آموزشی در جنوب شهر، ۲ دبیرستان فرهنگ و ۲ هنرستان جدید با داشتن ۱۵ رشته در دزفول اشاره کرد و گفت: باتوجه به تراکم جمعیت دانش آموزی در جنوب شهر و نبود فضای آموزشی، با جابجایی دبیرستان امام خمینی (ره) توانستیم در خیابان انقلاب ۲۴ کلاس جدید پسرانه و دخترانه در دوره ابتدایی ایجاد کنیم. 

مدیر آموزش و پرورش دزفول بیان کرد: ۲ دبیرستان پسرانه و دخترانه فرهنگ مخصوص رشته انسانی و ۲ هنرستان جدید با داشتن ۱۵ رشته محل در شهرستان دزفول در دوره متوسطه برای مهر ۱۴۰۰ شروع به کار خواهند کرد. 

 وی هماهنگی و ایجاد وحدت رویه بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان دزفول را عامل بهبود وضعیت آموزش این شهرستان دانست و افزود: همیاری همه نهادهای خدماتی در راستای تحقق اهداف پروژه مهر ۱۴۰۰ ضروری است.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان دزفول نیز در این نشست با قدردانی از همکاری آموزش و پرورش با ستاد شهرستانی مقابله با کرونا گفت: آموزش و پرورش دزفول با در اختیار قرار دادن ورزشگاه شهید ناحی برای انجام تست و غربالگری کرونا و همچنین واکسیناسیون حداکثری فرهنگیان، همکاری خوبی با دانشگاه علوم پزشکی داشته است.

علی فرهمندپور نظم و انضباط را مهمترین شاخصه امروز آموزش و پرورش دزفول دانست و افزود: آمادگی آموزش و پرورش دزفول برای اجرای سناریوهای مختلف درخصوص بازگشایی مدارس یکی از نمونه‌های نظم و برنامه ریزی در این مدیریت است که این امر درنهایت باعث ارتقای وضعیت آموزشی شهرستان می‌شود.

شهرستان دزفول حدود ۷۴ هزار دانش آموز دارد.

منبع: ایرنا