عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: بیش از ۱۴ کیلومتر شبکه سیمی در منطقه زیتون کارگری اهواز، در راستای حفظ پایداری شبکه برق و افزایش رضایتمندی شهروندان به کابل خود نگهدار تبدیل شد. مهرداد فارسی مدان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این عملیات با […]

عصر خوزستان:

تبدیل ۱۴ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خود نگهدار در اهواز

اهواز – ایرنا – سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: بیش از ۱۴ کیلومتر شبکه سیمی در منطقه زیتون کارگری اهواز، در راستای حفظ پایداری شبکه برق و افزایش رضایتمندی شهروندان به کابل خود نگهدار تبدیل شد.

مهرداد فارسی مدان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این عملیات با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۵۵۸ میلیون ریال به پایان رسید افزود: این عملیات به صورت مستمر در تمامی مناطق و شهرستان‌های تابعه این شرکت در حال انجام است.
وی گفت: با توجه به اینکه کابل‌های خودنگهدار از نوع آلومینیوم روکش دار هستند علاوه ‌بر کاهش هزینه نسبت به سیم‌ مسی، باعث کاهش سرقت از شبکه و جلوگیری از ضرر و زیان به شرکت وکاهش خاموشی ناخواسته نیز می‌شوند.
وی ادامه داد: یکی از اقدامات مجموعه حراست برق اهواز برقراری ارتباط سازنده با نیروی انتظامی و دادگستری به منظور رصد و بازدید سرزده از مراکز ضایعاتی و شناسایی سارقان اموال شرکت است که کمک زیادی به کاهش سرقت‌ها داشته است. 

شرکت توزیع نیروی برق اهواز دارای ۶۲۰ هزار مشترک با ۱۰ هزار کیلومتر طول خط شبکه است.

منبع: ایرنا