عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – هیات رییسه ششمین دوره شورای اسلامی شهرستان هویزه روز چهارشنبه در نشست این شورا که با حضور جمعی از مسوولان محلی برگزار شد انتخاب شدند. به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرستان هویزه، در این نشست، جبار جمیلی به عنوان رییس شورا، صمد شرفی به عنوان […]

عصر خوزستان:

تعیین هیات رییسه شورای شهرستان هویزه

اهواز – ایرنا – هیات رییسه ششمین دوره شورای اسلامی شهرستان هویزه روز چهارشنبه در نشست این شورا که با حضور جمعی از مسوولان محلی برگزار شد انتخاب شدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرستان هویزه، در این نشست، جبار جمیلی به عنوان رییس شورا، صمد شرفی به عنوان نایب رییس، احمد بوعذار به عنوان منشی و سعید بوعذار به عنوان نماینده شورای شهرستان در استان از سوی اعضای شورای شهرستان هویزه انتخاب شدند و پس از برگزاری آیین تحلیف، فعالیت رسمی خود را آغاز کردند.

فرماندار هویزه در این نشست بیان کرد: شورای شهرستان، وظیفه‌ای فراتر از شورای شهر و بخش، بر عهده دارد و اعضا موظفند تا وظیفه نظارتی خود را با نگاه به کل شهرستان انجام دهند.

حبیب عفری مفرد افزود: شوراهای اسلامی برآمده از انتخاب مردم و مورد تایید اکثریت مردم شهرستان هستند که باید با درایت و شناخت کافی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و دستگاه‌ها و شرکت‌های مختلف در صدد رفع مشکلات شهرستان برآیند.

وی گفت: امروز همه وظیفه دارند تا تنها به فکر خدمت رسانی به مردم بوده و تلاش کنند تا مشکلات را شناسایی و با شور و مشورت نسبت به رفع آن برآیند.

به گزارش ایرنا شورای اسلامی شهرستان هویزه پنج عضو دارد که ۲عضو آن از شورای اسلامی شهر هویزه، یک عضو از شورای اسلامی شهر رفیع، یک عضو از شورای اسلامی بخش نیسان و دیگر عضو از شورای اسلامی بخش مرکزی هویزه است.

منبع: ایرنا