عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گتوند گفت: ۶ هزارمترمربع از اراضی ملی منابع طبیعی در پلاک ۱۰۹ کیارس بخش مرکزی شهرستان گتوند رفع تصرف شد. سجادخدادادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از همکاری و پشتیبانی دادستان عمومی و انقلاب گتوند در رفع تصرف اراضی ملی قدردانی کرد و افزود: حکم […]

عصر خوزستان:

۶ هزار مترمربع از اراضی ملی در گتوند خلع ید شد

دزفول-ایرنا- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گتوند گفت: ۶ هزارمترمربع از اراضی ملی منابع طبیعی در پلاک ۱۰۹ کیارس بخش مرکزی شهرستان گتوند رفع تصرف شد.

سجادخدادادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از همکاری و پشتیبانی دادستان عمومی و انقلاب گتوند در رفع تصرف اراضی ملی قدردانی کرد و افزود: حکم خلع ید اراضی ملی در این منطقه باحضور فرمانده پاسگاه ویژه یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، دادیار اجرای احکام کیفری و مدیر اجرای احکام کیفری دادگستری گتوند اجرا شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گتوند ادامه داد: متصرف به صورت غیرقانونی اقدام به ساخت و ساز در این اراضی کرده بود.  

وی از مردم خواست ضمن رعایت اصول و نکات ایمنی هنگام استفاده از عرصه‌های طبیعی، درصورت مشاهده هرگونه تخلف، تصرف و آتش‌سوزی احتمالی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی، مراتب را از طریق تلفن رایگان ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

 ۵۴ هزار هکتار منابع طبیعی شامل مراتع، بیشه‌زارها و جنگل‌های دست کاشت در شهرستان گتوند وجود دارد.

منبع: ایرنا