عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: ۱۰۰ هزار عدد سرنگ و مقادیری الکل از سوی خیران حوزه سلامت به منظور واکسیناسیون به مرکز بهداشت دزفول اهدا شد. به گزارش ایرنا عبدالکریم فیروززاده جمعه افزود: محموله مذکور برای تسریع در روند واکسیناسیون عمومی به منظور مهار کرونا وارد دزفول شد. وی ارزش محموله مذکور را […]

عصر خوزستان:

اهدای ۱۰۰ هزار عدد سرنگ برای واکسیناسیون کرونا در دزفول

دزفول- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: ۱۰۰ هزار عدد سرنگ و مقادیری الکل از سوی خیران حوزه سلامت به منظور واکسیناسیون به مرکز بهداشت دزفول اهدا شد.

به گزارش ایرنا عبدالکریم فیروززاده جمعه افزود: محموله مذکور برای تسریع در روند واکسیناسیون عمومی به منظور مهار کرونا وارد دزفول شد.

وی ارزش محموله مذکور را که علاوه بر سرنگ شامل ۱۰۲ هزار پنبه الکل می باشد بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: ۲ نفر از خیران حوزه سلامت شهرستان دزفول این محموله  را خریداری و به مرکز بهداشت شهرستان دزفول اهدا کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: دانشگاه علوم پزشکی دزفول همواره مورد توجه ویژه خیران حوزه سلامت بوده و علاوه بر اهدای تجهیزات پزشکی از سوی خیران ، بیمارستان ها ، تعدادی از مراکز بهداشتی و پایگاه های اورژانس دزفول نیز به همت خیران این شهرستان ساخته شده اند.

دزفول در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد.

منبع: ایرنا