عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی دزفول گفت: بالگرد اورژانس دزفول امروز پنجشنبه با هدف ارایه خدمات بهداشتی درمانی به منطقه محروم دورک بخش شهیون دزفول اعزام شد.  دکتر غلامرضا روان‌پور پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سه نفر از نیروهای اورژانس، ۲ نفر از نیروهای بهداشت صبح امروز با […]

عصر خوزستان:

بالگرد اورژانس ۱۱۵ دزفول برای درمان بیماران منطقه محروم دورک اعزام شد

دزفول- ایرنا- سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی دزفول گفت: بالگرد اورژانس دزفول امروز پنجشنبه با هدف ارایه خدمات بهداشتی درمانی به منطقه محروم دورک بخش شهیون دزفول اعزام شد. 

دکتر غلامرضا روان‌پور پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سه نفر از نیروهای اورژانس، ۲ نفر از نیروهای بهداشت صبح امروز با بالگرد به روستای دورک احمدفداله اعزام شدند. 

وی ادامه داد: خدماتی نظیر سرم تراپی، تزریق وریدی و عضلانی، جا انداختن کتف، خارج کردن حشره از گوش یکی از اهالی، انجام تست کرونا (pcr و رپید) و دارودرمانی به اهالی منطقه ارایه شد. 

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی دزفول با بیان اینکه این بیماران به صورت سرپایی درمان شدند و اعزام به بیمارستان نداشتند، گفت: ۱۲ نفر در این عملیات سرم تراپی شدند.

بالگرد اورژانس ۱۱۵ دزفول برای درمان بیماران منطقه محروم دورک اعزام شد

وی افزود: محمد مکارم مسجدی، عبدالرضا محمودی و اسدالله عسکری‌زاده از نیروهای اورژانس ۱۱۵ دزفول و همچنین دکتر امیرحسین نوربخش پزشک و محمدرحیم نثاروند از کارکنان مرکز بهداشت دزفول در این عملیات حضور داشتند.

به گزارش ایرنا مبتلا شدن ۶۰ نفر از ۱۰۰ ساکن روستای دورک در بخش شهیون دزفول اخیرا خبرساز شده بود که با توجه به سخت گذر و طولانی بودن مسیر خدمات بهداشتی درمانی از طریق بالگرد به این منطقه گسیل یافت.

منبع: ایرنا