عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ گتوند گفت:تاکنون بیش از ۲۹ هزار دُز واکسن به شهروندان‌گتوند تزریق شده است. هومن کلانتری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه روند تزریق واکسیناسیون‌ در گتوند در حال انجام است، افزود: ۲۹ هزار و هفت دُز واکسن تاکنون در […]

عصر خوزستان:

۲۹ هزار دُز واکسن کرونا در گتوند تزریق شد

دزفول-ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ گتوند گفت:تاکنون بیش از ۲۹ هزار دُز واکسن به شهروندان‌گتوند تزریق شده است.

هومن کلانتری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه روند تزریق واکسیناسیون‌ در گتوند در حال انجام است، افزود: ۲۹ هزار و هفت دُز واکسن تاکنون در گتوند تزریق شده که  از این تعداد ۱۸ هزار و ۴۸۷نفر دُز اول و تعداد ۱۰ هزار و ۵۲۰نفر  دُز دومی بوده اند. 

کلانتری با بیان اینکه تزریق واکسن به متولدین بالای ۳۰ سال به زودی اعلام می شود، ادامه داد: تا تاریخ هفدهم شهریور در گروه بالای ۱۸ سال گتوند، ۳۷.۵دهم درصد دُز اول و  ۲۱ درصد دُز دوم را دریافت و تا این تاریخ، ۲۱.۳ درصد از گروه هدف بالای ۱۸ سال در مقابل کرونا واکسینه شده اند.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا تاکید کرد:شهروندان هر چه سریعتر نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند تا از مرگ شهروندان بر اثر بیماری کرونا پیشگیری شود.

دبیر شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گتوند گفت: گروه هدف فعلی افراد بالای ۳۵ سال متولدین ۱۳۶۵ و قبل آن هستند.

کلانتری به فعالیت مراکز تجمیعی واکسن در گتوند اشاره کرد و افزود: مرکز تجمیعی شماره ۱ در شهر گتوند واقع در مرکز بهداشت جنب اداره آب و فاضلاب شهری در ۲ نوبت (صبح و عصر حتی روزهای تعطیل)، مرکز تجمیعی شماره ۲ شهر گتوند واقع در مصلی نماز جمعه (فقط صبح از شنبه تا پنجشنبه) فعال هستند.

وی در پایان گفت:شهروندان دیگر شهرها و روستاهای شهرستان گتوند به نزدیک ترین مرکز بهداشت (۲ نوبت صبح و عصر حتی روزهای تعطیل) مراجعه کنند.

اکنون ۱۶ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان نارنجی و ۶ شهرستان زرد کرونایی هستند.

منبع: ایرنا