عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – استاندار خوزستان گفت: مسیر توسعه خوزستان با کمک بخش خصوصی و مردم قابل طی شدن است به همین منظور برای آبادانی این استان همه باید تلاش کنند. به گزارش ایرنا صادق خلیلیان جمعه در حاشیه نشست مشترک ستاد تنظیم بازار و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در […]

عصر خوزستان:

استاندار: مسیر توسعه خوزستان با کمک مردم و بخش خصوصی قابل طی شدن است

اهواز – ایرنا – استاندار خوزستان گفت: مسیر توسعه خوزستان با کمک بخش خصوصی و مردم قابل طی شدن است به همین منظور برای آبادانی این استان همه باید تلاش کنند.

به گزارش ایرنا صادق خلیلیان جمعه در حاشیه نشست مشترک ستاد تنظیم بازار و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در سرسرای استانداری در جمع خبرنگاران بیان کرد: خوزستان ظرفیت های متنوعی دارد و باید این ظرفیت‌ها را فعال کنیم تا پشتوانه اقتصاد خوزستان شوند.

استاندار خوزستان با ابراز نگرانی از معضل بیکاری در این استان اظهار داشت: نرخ بیکاری در خوزستان باید کاهش یابد  ،با این اقدام می توانیم مشکلات سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی  این استان را برطرف کنیم.

خلیلیان ادامه داد: اگر وضعیت اقتصاد و بیکاری در خوزستان درست بهبود یابد می توان مسیر توسعه این استان را هموار نمود.

استاندار خوزستان در ادامه با اعلام حمایت از بخش خصوصی سالم و توانمند گفت: برای داشتن فضای مناسب اقتصادی و تجاری در خوزستان از تمام ظرفیت ها استفاده می شود.

ستاد تنظیم بازار و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان خوزستان به صورت مشترک با حضور ۲ استاندار سابق( قاسم سلیمانی دشتکی) و جدید( صادق خلیلیان) تشکیل شد.

منبع: ایرنا