عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۹۹ سارق حرفه‌ای با اجرای طرح ارتقای اجتماعی در خوزستان دستگیر شدند که به ۲۴۹ فقره انواع سرقت در سطح استان اعتراف کردند. به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار سید محمد صالحی روز شنبه بیان کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف […]

عصر خوزستان:

دستگیری ۹۹ سارق و کشف ۲۴۹ فقره انواع سرقت در خوزستان

اهواز – ایرنا – فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۹۹ سارق حرفه‌ای با اجرای طرح ارتقای اجتماعی در خوزستان دستگیر شدند که به ۲۴۹ فقره انواع سرقت در سطح استان اعتراف کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار سید محمد صالحی روز شنبه بیان کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد قاطعانه با سارقان، عاملان تیراندازی، فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح و مهمات توسط پلیس آگاهی و با بهره‌گیری از توان و تجهیزات کلانتری و پاسگاه‌ها و پشتیبانی یگان امداد در تمامی نقاط جرم خیز سطح خوزستان به مدت ۶ روز به مرحله اجرا در آمد.
 
وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ماموران پلیس با اقدامات تخصصی و کار اطلاعاتی ۹۳ سارق حرفه‌ای، ۲ سارق مسلح و چهار سارق به‌ عنف را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۲۴۹ فقره انواع سرقت و ۲ فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند.
 
فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه ۱۴ نفر از دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز در این طرح دستگیر شدند، ادامه داد: در این ارتباط ۱۱ قبضه سلاح جنگی، ۲ قبضه سلاح شکاری و ۱۴۲ عدد انواع فشنگ مربوطه کشف شد.
وی بیان کرد: ماموران پلیس در راستای اجرای این طرح هشت فروشنده موادمخدر دستگیر و ۳۵ نفر معتاد متجاهر را جمع آوری کردند و مقداری انواع موادمخدر کشف شد.
 
سردار صالحی با بیان اینکه سه باب قهوه خانه نیز به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند، گفت: ماموران پلیس در این عملیات‌ها ۲ قاتل فراری را دستگیر که در بازجویی‌ پلیس به ۲ فقره قتل ارتکابی اعتراف کردند.
وی همچنین به کشف ۵۱ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال اشاره کرد و افزود: از دیگر دستاوردهای این طرح توقیف ۱۵ دستگاه موتورسیکلت و خودروی متخلف بود.
 
فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه پلیس همواره با افراد قانون‌شکن برخورد جدی و قانونی می‌کند گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

منبع: ایرنا