عصر خوزستان: اهواز- ایرنا- وزیر نفت روز جمعه در سفر به استان نفتخیز خوزستان، از دستگاه حفاری ۲۵ فتح شرکت ملی حفاری ایران در موقعیت میدان نفتی اهواز بازدید و روند فعالیت این دکل مورد بررسی قرار گرفت.  به گزارش روز جمعه ایرنا جواد اوجی  صبح امروز  برای بازدید از تأسیسات مناطق نفت‌ خیز جنوب و […]

عصر خوزستان:

روند فعالیت دکل حفاری ۲۵ فتح با حضور وزیر نفت بررسی شد

اهواز- ایرنا- وزیر نفت روز جمعه در سفر به استان نفتخیز خوزستان، از دستگاه حفاری ۲۵ فتح شرکت ملی حفاری ایران در موقعیت میدان نفتی اهواز بازدید و روند فعالیت این دکل مورد بررسی قرار گرفت. 

به گزارش روز جمعه ایرنا جواد اوجی  صبح امروز  برای بازدید از تأسیسات مناطق نفت‌ خیز جنوب و مناطق عملیاتی و بررسی آخرین وضعیت  میدان ‌های مشترک نفتی وارد اهواز شد. 

هنگام ورود وزیر نفت به محوطه استقرار دستگاه حفاری ۲۵ فتح در میدان نفتی اهواز، ابتدا مدیر HSE، گزارش ایمنی و نکات و دستورالعمل های لازم بر روی دکل های حفاری را ارائه داد و وزیر از سوی مدیران ارشد و کارکنان عملیاتی مورد استقبال قرار گرفت. 

اوجی وزیر نفت ضمن بازدید از قسمت های مختلف دستگاه حفاری از نزدیک با مجموعه کارکنان صنعت نفت دیدار و گفت‌وگو کرد. 

در این بازدید حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گزارشی از فعالیت ها شرکت در راستای پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت را بیان و استفاده حداکثری از ظرفیت فنی، تخصصی، توانمندی‌ها، تجهیزات حفاری و خدمات فنی یکپارچه شرکت را خواستار شد. 

دستگاه حفاری سنگین خشکی ۲۵ فتح با توان ۲ هزار اسب بخار، اواخر سال ۱۳۸۸ به ناوگان ملی حفاری پیوست و تاکنون حفر بالغ بر ۲۰ حلقه چاه در مناطق نفت خیز کشور را در کارنامه خود دارد.

منبع: ایرنا