عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- جانشین فرمانده ناجا گفت: تسریع در صدور حکم هنجارشکنان براساس قوانین اسلام مطالبه نیروی انتظامی، مردم و خانواده شهدا است. به گزارش ایرنا سردار قاسم رضایی روز یکشنبه با حضور بر سر مزار شهید علیرضا باغبان زاده شهید مدافع امنیت در امامزاده علی شلگهی در جمع خبرنگاران افزود: هر از گاهی خبر شهادت […]

عصر خوزستان:

جانشین فرمانده ناجا: تسریع درصدور حکم هنجارشکنان مطالبه مردم است

دزفول- ایرنا- جانشین فرمانده ناجا گفت: تسریع در صدور حکم هنجارشکنان براساس قوانین اسلام مطالبه نیروی انتظامی، مردم و خانواده شهدا است.

به گزارش ایرنا سردار قاسم رضایی روز یکشنبه با حضور بر سر مزار شهید علیرضا باغبان زاده شهید مدافع امنیت در امامزاده علی شلگهی در جمع خبرنگاران افزود: هر از گاهی خبر شهادت ماموران انتظامی هنگام خدمت و ماموریت در درگیری با هنجارشکنان و مجرمان به گوش می‌رسد که انتظار می‌رود دستگاه قضایی به سرعت حکم لازم را برای مجازات هنجارشکنان صادر کند.

وی با اشاره به شهادت سروان سجاد دالمن از نیروهای جمعی کلانتری صفی آباد در درگیری با سارقان ادامه داد: نیروی انتظامی در کمترین زمان ممکن عامل شهادت این مامور را دستگیر کرد لذا انتظار می‌رود حکم قصاص این مجرم در اسرع وقت و در محل حادثه اجرا شود تا درس عبرتی برای سایر مجرمان و هنجارشکنان باشد.

جانشین فرمانده ناجا اظهارداشت: اگرچه نیروی انتظامی با شهید دادن، تقویت می‌شود ولی ما به راحتی از این حادثه عبور نخواهیم کرد و خواهان تسریع در اجرای حکم عامل شهادت شهید دالمن هستیم.

وی افزود: نشست‌هایی با حضور مسوولان شمال استان خوزستان شامل دزفول، شوش، شوشتر و اندیمشک به منظور ارتقای آرامش و امنیت جامعه برگزار خواهیم کرد و در آن موضوع حکم عامل شهادت شهید دالمن را پیگیری می‌کنیم.

سردار رضایی آزار و اذیت مردم بر سر جاده‌ها و انجام حرکات نامربوط برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه را خط قرمز نیروی انتظامی دانست و گفت: این افراد تا دیر نشده سر زندگی ساده خود برگردند وگرنه با برخورد جدی نیروی انتظامی مواجه خواهند شد.

وی داشتن سلاح غیرمجاز را جرم دانست و افزود: گاه سوء استفاده‌هایی از این سلاح‌ها می‌شود که برای نیروی انتظامی غیرقابل تحمل است لذا انتظار می‌رود دارندگان این نوع سلاح‌ها در اسرع وقت سلاح‌ خود را تحویل دهند.

جانشین فرمانده ناجا بیان کرد: این سلاح‌ها همچنین در مراسم شادی و عزا مورد استفاده قرار می‌گیرند که نیروی انتظامی با دارندگان آنها برخورد جدی می‌کند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در تامین امنیت کشور نقش برجسته‌ای دارد، گفت: همراهی مردم با نیروی انتظامی برای ارتقای سطح امنیت ضروری است.

سردار رضایی در سفر به شهرستان دزفول با حضور بر سر مزار شهیدان حاجی مراد نادری و علیرضا باغبان‌زاده از شهیدان ناجا با قرائت فاتحه و اهدای شاخه گل یا و خاطره آنها را گرامی داشت.

بازدید از نمایشگاه کشفیات سلاح و مهمات شهرستان‌های دزفول، شوشتر، شوش و اندیمشک که در ستاد فرماندهی انتظامی دزفول برپا شده بود، از دیگر برنامه‌های جانشین فرمانده ناجا در سفر به دزفول بود.

منبع: ایرنا