عصر خوزستان: اندیمشک – ایرنا – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: هدف دشمن تحریف وقایع دفاع مقدس و زوایای پنهان این دوران است. به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار احسان کریم پور روز دوشنبه در نشست خبری با تشریح تلاش دشمنان پس از جنگ تحمیلی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی با همه توان خود […]

عصر خوزستان:

هدف دشمن تحریف وقایع دفاع مقدس است

اندیمشک – ایرنا – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: هدف دشمن تحریف وقایع دفاع مقدس و زوایای پنهان این دوران است.

به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار احسان کریم پور روز دوشنبه در نشست خبری با تشریح تلاش دشمنان پس از جنگ تحمیلی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی با همه توان خود برای تحریف جنگ تحمیلی تلاش کرده اند.

وی گفت: دشمنان می‌خواهند فرهنگ جعلی را به جای فرهنگ ایثار و مقاومت به جوانان این مرز و بوم القا کنند.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ جعلی و تحریف دفاع مقدس، زمینه ساز انحراف‌های زیادی خواهد بود و دشمن می خواهد از این طریق به اهداف خود برسد.

وی بیان کرد: تلاش و همدلی جمعی و تبیین اهداف و زوایای پنهان دوران دفاع مقدس مانع بزرگی برای دشمنان خواهد بود.

سرهنگ کریم پور گفت:با وجود گذشت سال های زیادی از دفاع مقدس هنوز هم نیازمند شناخت زوایای بسیاری از این دوران طلایی هستیم زیرا این دوره سرشار از استقامت، فداکاری ، اخلاص و ایمان همه زنان و مردانی بوده که برای دفاع از ارزش های اسلامی همت کردند.

وی افزود: ۱۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس امسال،  با محور معرفت افزایی و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در اندیمشک اجرا خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک برگزاری صبحگاه مشترک،تجلیل از مدافعان سلامت، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، تجلیل از سربازان نمونه، اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق مختلف برای پذیرش رایگان ،تجلیل از ایثارگران سرافراز  و خانواده های معزز شاهد و راه اندازی ایستگاه‌های صلواتی را از جمله این برنامه ها بیان کرد.

به گفته وی در سطح مساجد نیز برنامه‌هایی با محور هر مسجد یک سنگر هدف‌گذاری شده که در این برنامه ها ، چندین برنامه متنوع فرهنگی اجرا خواهد شد.

وی از اصحاب رسانه خواست با حضور در برنامه های هفته دفاع مقدس برای ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس همکاری و همراهی کنند.

منبع: ایرنا