عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه تسریع در امر واکسیناسیون عمومی استان ضروری است گفت: گروه‌های جهادی برای شتاب در واکسیناسیون و جبران بخشی از عقب ماندگی‌ها در این زمینه مشارکت بیشتری کنند. به گزارش ایرنا صادق خلیلیان روز دوشنبه در جمع تعدادی از اعضای گروه‌های جهادی خوزستان بیان […]

عصر خوزستان:

گروه‌های جهادی برای جبران عقب ماندگی واکسیناسیون درخوزستان مشارکت کنند

اهواز – ایرنا – استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه تسریع در امر واکسیناسیون عمومی استان ضروری است گفت: گروه‌های جهادی برای شتاب در واکسیناسیون و جبران بخشی از عقب ماندگی‌ها در این زمینه مشارکت بیشتری کنند.

به گزارش ایرنا صادق خلیلیان روز دوشنبه در جمع تعدادی از اعضای گروه‌های جهادی خوزستان بیان کرد: فعالیت این گروه‌ها باید با سازماندهی‌ کاربردی برای بهره‌مندی در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی همراه باشد.

وی بر تسریع در امر واکسیناسیون عمومی خوزستان تاکید کرد و افزود: گروه‌های جهادی از ظرفیت مناسب برای اقناع افکار عمومی و دریافت واکسن از سوی مردم برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه برخی از شهرستان‌های خوزستان در امر واکسیناسیون از برنامه زمانبندی عقب هستند گفت:برای جبران این عقب ماندگی از گروه‌های جهادی خواسته می‌شود تا با جدیت و با ظرفیتی که از آن برخوردار هستند، کادر درمان را برای گسترش فرآیند واکسیناسیون در استان همراهی کنند.

خلیلیان، سازماندهی منسجم و با برنامه گروه‌های جهادی برای ارایه خدمت به شهروندان سراسر خوزستان را خواستار شد و پرهیز از موازی کاری در انجام فعالیت‌ها را مورد تاکید قرار داد.

استاندار خوزستان یکی از مهمترین مولفه‌های تشکیل گروه‌های جهادی را ضمن خدمات رسانی به مناطق محروم، مطالبه‌گری بیان کرد و افزود: هم‌افزایی و پیوند گروه‌های جهادی با دستگاه‌های اجرایی ضروری است تا به واسطه آن، نقاط ضعف شناسایی و پوشش داده شوند.

وی با تاکید بر اینکه فقر و محرومیت در مناطق مختلف کشور با وجود گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی غیرقابل قبول است گفت: گروه‌های جهادی نباید دچار روزمرگی شوند؛ وباید مسیر توسعه و پیشرفت را در دستور کار خود قرار دهند.

وی محرومیت‌زدایی به واسطه اقدامات گروه‌های جهادی را یک امر مقدس دانست و افزود: با این وجود باید از طریق برنامه‌ریزی‌ راهبردی علاوه بر محرومیت‌زدایی، به سمت رونق و توسعه همه جانبه حرکت کنیم.

خلیلیان ادامه داد: دولت جدید به واسطه اعتماد و رای مردم روی کار آمده است و در راستای تحقق اهداف انقلابی این دولت، از کمک گروه‌های جهادی استقبال خواهد شد.

توسعه خوزستان در تراز انقلاب اسلامی

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه مردم به دولت جدید امیدوار هستند گفت: بر این اساس لازم است که خوزستان در تراز انقلاب اسلامی توسعه و با پیشرفت‌های مختلف همراه گردد.

وی افزود: توسعه و محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف استان خوزستان نیازمند استفاده از مدیران کارآمد، باتجربه و همچنین جوان است.

وی با اشاره به برخی گمانه زنی‌ها درباره عزل مدیران دولت دوازدهم گفت: تاکنون برخلاف چنین گمانه زنی عمل شده و در تلاش هستیم تا با منطق و ظرفیت شناسی در انتخاب مدیران جدید اقدام شود.

مدیریت ارشد خوزستان شنونده همه توصیه‌ها برای انتصابات است

وی با اشاره به برخی درخواست‌ها برای استفاده از گروه‌های جهادی در مسوولیت‌ها افزود: آنچه که در انجام انتصابات اهمیت دارد، کارآمدی و شایسته سالاری است.

خلیلیان با بیان اینکه مدیریت ارشد استان همواره شنونده همه توصیه‌ها و پیشنهادات در امر انتصابات خواهد بود گفت: با این وجود، تصمیم نهایی در انتخاب افراد بر اساس شاخص‌هایی انجام می‌شود که منجر به بهبود وضعیت زندگی مردم شود.

فعالیت گروه‌های جهادی در دوران سیل، تنش آبی و کرونا برجسته و تاثیرگذار بود

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی در ایام سیلاب، تنش آبی و کرونا در خوزستان بیان کرد: فعالیت‌های صورت گرفته در ارایه خدمات به شهروندان استان توسط این گروه‌ها برجسته و قابل تقدیر است.

رضا نجاتی افزود: گروه‌های جهاد در استان خوزستان با محوریت فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و محرومیت‌زدایی در دیگر زمینه‌ها با دستگاه‌های اجرایی مشارکت دارند.

وی ادامه داد: اعضای این گروه‌ها، بدون چشمداشت و برابر با مسوولیتی که احساس کرده‌اند به مسایل مختلف برای یاری رساندن به مردم ورود داشته‌اند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار مسوولان گروه‌های جهادی خوزستان ضمن انتقاد از آنچه که بی‌توجهی مسوولان دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف خود بیان شد، خواستار انتصاب مدیرانی شایسته شدند.

منبع: ایرنا