عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: تفاهم نامه مشارکت بنیاد خیریه یاران عشق در طرح های آبرسانی به ۶ روستای دشت آزادگان با آبفا خوزستان امروز منعقد شد. به گزارش ایرنا محمد رضا کرمی نژاد روز سه شنبه در آیین انعقاد تفاهم نامه آبفا خوزستان با بنیاد خیریه یاران عشق […]

عصر خوزستان:

آبفای خوزستان با بنیاد خیریه یاران عشق  تفاهم نامه منعقد کرد

اهواز – ایرنا – مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: تفاهم نامه مشارکت بنیاد خیریه یاران عشق در طرح های آبرسانی به ۶ روستای دشت آزادگان با آبفا خوزستان امروز منعقد شد.

به گزارش ایرنا محمد رضا کرمی نژاد روز سه شنبه در آیین انعقاد تفاهم نامه آبفا خوزستان با بنیاد خیریه یاران عشق اظهار داشت: این روستاها شامل روستاهای دحیمی یک و ۲ و سه، مگاصیص، رمله و صویدانی  هستند که این پروژه ها در آن اجرا می شوند.

وی تصریح کرد:  این پروژه ۱۲ کیلومتر خط انتقال دارد که در محدوده تاسیسات امام علی (ع) دشت آزادگان اجرا می شود. 

مدیرعامل آبفا خوزستان عنوان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال  جمعیتی در حدود ۲ هزار نفر را پوشش

می دهد. 

وی به هماهنگی های بعمل آمده برای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه اشاره کرد و گفت: اعضای این بنیاد خیریه به همراه کارشناسان آبفا خوزستان ضمن بازدید از محل اجرای پروژه با مردم منطقه نیز گفتگو کردند.

کرمی نژاد افزود: در تنش آبی امسال افراد و گروه های خیر بسیاری در کنار گروه های جهادی به همکاری با آبفا استان خوزستان برای عبور از تنش آبی و اجرای طرح های آبرسانی شتافتند.

به گزارش ایرنا، نرگس کلباسی مدیر این خیریه همزمان با تنش آبی برای همکاری با آبفا خوزستان اعلام آمادگی کرده بود.

منبع: ایرنا